Framblinkers till GSX-r750 (96-99)

Fethajarn

Ny medlem
Gick med
20 Feb 2004
Hoj
Gsx-R750, CR-250
Hello.. jag har byggt om min bakdel på hojjen och stoppat dit miniblinkers, och nu skall jag byta originalblinkerserna fram mot nåt annat... jag funderar lite på att ta nå sidoblinkers från nån bil, men vet inte hur de kommer att passa/hur de går när ytan där blinkerserna skall vara inte e platt...!!
Nån som har förslag??

gixxer ass !

micro har rätt roliga tillbehör .. kolla där om dom har ngt som passar !
Ska ta tag i min bakcuts oxå har sett dom som flyttat upp baklyset och trixat undrar hur det funkar med skyltbelysning osv.... hur har du gjort ? har du några bilder ?

snaggels skrev:
Ska ta tag i min bakcuts oxå har sett dom som flyttat upp baklyset och trixat undrar hur det funkar med skyltbelysning osv.... hur har du gjort ? har du några bilder ?

Jag har en rejs cuts med ett endurolyse monterat under samt blinkers från saab 93..den behöver nog lite spackel då en kedja tog fel väg endag.. :huvet
Men vill du se hur du kan göra så e d bara å komma förbi garaget en dag..
de ligger i smedby 6km söder om kalmar...jag är där nästan varje kväll så skicka ett pm om du känner för det.......

snaggels skrev:

Här har du en bild av hur de blev och en hur de var före... de e nog inget avancerat omgjort men jag tycker iaf att de är mycket bättre än orginalet!!!

Bifogat

• DSCN0217b.JPG
    DSCN0217b.JPG
    124.4 KB · Visningar: 100
  • DSCN0214b.JPG
    DSCN0214b.JPG
    93.4 KB · Visningar: 82
Last edited:
klockrent

Fan na nice vill oxå ha :tummenupp
vart köpte du undertailen och för hur mycke ?
Har kollat runt efter precis en sådan men ej hittat ngn återfösäljare i sverige ...
ser ju så mycke grymmare ut nu !!!

Rhen Cullen UK

Stirra inte blint på att det ska finnas i sverige....Vi handlar utan tull inom EU du vet..

//jaG

snaggels skrev:
Fan na nice vill oxå ha :tummenupp
vart köpte du undertailen och för hur mycke ?
Har kollat runt efter precis en sådan men ej hittat ngn återfösäljare i sverige ...
ser ju så mycke grymmare ut nu !!!

Populärt utomlands verkar sidoblinkers till Ford Focus vara. Den där lilla trekantiga på framskärmen. Sen om det är lagligt ....... tror inte det.

Back