Frakta hoj från USA?

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Någon här inne som fraktat hem en hoj från USA? Vad kan man förvänta sig att det ska kosta? Har ni någon aning om vilka bolag som är billiga?

Fått ett schysst pris på en hoj jag inte kan säga nej till, och ska försöka hitta något fraktföretag som kan ta hem den från andra sidan pölen. Delar har jag köpt mycket, det är inga problem tar kanske 5 dagar med usps. Men ska man ha hem en hoj så lutar det ju mot att den får åka båt? :banana

Funderade på att plocka hem en bil för några år sen (blev tyvärr inte så men det är en annan story) och då kikade jag på dessa http://www.vikingtransport.net/

Kanske kan vara något...

hört att det kan bli dyrt att köpa hoj från staterna.lr? oxå funderingar på att ta hem ngn men sen fick ja höra att det är massa grejer som kan till komma förutom reg bes så som buller mätning som kan bli dyrt-om man har otur

hört att det kan bli dyrt att köpa hoj från staterna.lr? oxå funderingar på att ta hem ngn men sen fick ja höra att det är massa grejer som kan till komma förutom reg bes så som buller mätning som kan bli dyrt-om man har otur

Det är en dragbike, så att bullermätning lär ju vara skit samma ;) :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...