Frakt

viqtor

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2006
Hoj
Hona cbr
Tjenare , jag har tänkt att köpa mig en honda cbr 125 och jag har hittat en i västerås, nu är det så att jag bor uppe i skellefteå och hade ingen lust att köra bil ner dit för att hämta den , så tänkte fråga om nån har koll på vad det kan kosta att anlita ett fraktbolag att frakta den upp hit till skellefteå!

Mvh viktor

viqtor skrev:
2245765 Tjenare , jag har tänkt att köpa mig en honda cbr 125 och jag har hittat en i västerås, nu är det så att jag bor uppe i skellefteå och hade ingen lust att köra bil ner dit för att hämta den , så tänkte fråga om nån har koll på vad det kan kosta att anlita ett fraktbolag att frakta den upp hit till skellefteå!

Mvh viktor

Säker på detta? Kan sluta med att du får en låda med skit.

viqtor skrev:
2245765 Tjenare , jag har tänkt att köpa mig en honda cbr 125 och jag har hittat en i västerås, nu är det så att jag bor uppe i skellefteå och hade ingen lust att köra bil ner dit för att hämta den , så tänkte fråga om nån har koll på vad det kan kosta att anlita ett fraktbolag att frakta den upp hit till skellefteå!

Mvh viktor
Undvik Schenker :hihi

haha , ja med tanke på riskerna är jag lite osäker, men fick ett bra pris på den , så är sugen..:P

Lundgren skrev:
2246284 Undvik Schenker :hihi

Haha ja , är osäker med tanke på riskerna, men fick ett bra pris , så var sugen att köpa den !

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back