fraggel.tk's offroadfilm.

Plockades ner av våran webbmaster häromdagen, sorry. Trafiken blev tydligen lite väl häftig....

KtmDanne skrev:
Plockades ner av våran webbmaster häromdagen, sorry. Trafiken blev tydligen lite väl häftig....
När kommer den upp då?
NÅGON SOM DELAR PÅ DC OCH VILL GE MIG SLOTS?

Äre säkert att ni asfaltsfasta klarar av att se en sådan bra film?
Skapar helt otroligt grusbehov som inte är nyttigt för lacken på plastraketerna -testade själv innan det blev en dynghoj :D
Eftar att ha sneglat på hur de i filmen kör till vardags med sina hojar, kan jag säga att det där med storleken spelar ingen roll för vissa :yoparty
Tenereträffens specialprov i år, fasen vad läckert! Endurohojarna flög att alla hålla då de två Adventurarna raceade runt dumperbana :tungan

Hoppas filmen kommer upp igen, det är klart värd att se :yoparty

Hoke skrev:
Eftar att ha sneglat på hur de i filmen kör till vardags med sina hojar, kan jag säga att det där med storleken spelar ingen roll för vissa :yoparty
Tenereträffens specialprov i år, fasen vad läckert! Endurohojarna flög att alla hålla då de två Adventurarna raceade runt dumperbana :tungan

Tack för berömmet :) Sånt värmer.

Va! Är jag liten? Eller är det min hoj som är stor?

Bifogat

• kortis.jpg
    kortis.jpg
    100.4 KB · Visningar: 135
Meh!...jag kör ju inte Torrent...ngn som kan plocka ner den så kan jag dra den på hubben eller ngt?!? schysssta...jag är ju grus-smiskare vi måste hålla ihop. :hihi

/KaliZ

jag har inte heller torent och jag vill verkligen se den här filmen. jag äääääääääääääälsar att sprätta grus med min cross så jag bara måste se den här filmen

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph