fraggel.tk's offroadfilm.

Jag har inte sätt den än. Men åter kommer me svar he he.

Det var en kalas bra film!
Nu blev jag desto mer sugen på att köpa mig en husa supermotard och införskaffa riktiga cross däck och fälgar till den också. Så kan man ju köra skog också =).
Bra musik också föresten!

Ja den var inte dum alls filmen, ni kör på duktigt men ni kanske känner till vägarna å stigarna? Nä inte vara negg nu inte den var :banana :banana :fart :banana

jävlar vilken skön film.. den där vägen med alla små gupp ser skitskön ut..
nu fick jag lust att dra ut och köra där.. stå med raka ben och armar och bara låta hojen flyga som den vill över alla gupp..

Last edited:
cool film... fan vilka sköna vägar ni har att köra på... :tummenupp

Det sista med TTR'n har man varit med om ett par gånger.. den kan bli lite smått grinig ibland så man får trampa dom som en dåre... :mad:

Hurtig skrev:
cool film... fan vilka sköna vägar ni har att köra på... :tummenupp

Det sista med TTR'n har man varit med om ett par gånger.. den kan bli lite smått grinig ibland så man får trampa dom som en dåre... :mad:

Det såg iofs ut som att de gjort en slinga av första kicken, så att säga. :gnissla

Gustav1 skrev:
Det såg iofs ut som att de gjort en slinga av första kicken, så att säga. :gnissla

min TTR brukar bli så om den lägger av när den inte är riktigt varm (om man skjuter in chocken för tidigt så att den lägger av)... då får man trampa den av bara helvete... men jag har hört av andra att just TTR kan bli riktigt jobbig att få igång imellanåt...

Silwer skrev:
Man blev iaf åksugen, alla skulle ha en offroad som andrahoj.

alla skulle ha en offroadhoj som första hoj...ska man åka gata för man köpa en andrahandshoj :)

jag vill också se men det verkar inte som att filmen finns kvar för nedladdning?

Får inte heller fram den.... :huvet

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...