Fragbite med koll på 125:or

Gahahahahahaha :rofl :lol :rofl :lol :4skrika
rofl.gif

PEPPO! skrev:
2346783 http://www.fragbite.com/?threadID=276252

Wiiiie!!!1 Se vad expertpanelen från fragbite (cs-forum) tycker, tänker och tror sig veta om 125:or.

:corn :lol

Stackars små människor, vissa borde ju gå och kolla sig...fast han med polaren som hade 2006 årsm av rs 125 ochd en gjorde 210 elelr va det nu va måste helt klart vara den klockrenaste.

rallyfisken skrev:
2346941 Stackars små människor, vissa borde ju gå och kolla sig...fast han med polaren som hade 2006 årsm av rs 125 ochd en gjorde 210 elelr va det nu va måste helt klart vara den klockrenaste.

Wörd :D

rallyfisken skrev:
2346941 Stackars små människor, vissa borde ju gå och kolla sig...fast han med polaren som hade 2006 årsm av rs 125 ochd en gjorde 210 elelr va det nu va måste helt klart vara den klockrenaste.

Nej, inte en 2006. Men han hade en likadan för X antal år sedan :rofl :lol :4skrika

haha vilka pundare :D :D :D shit alla är moppefuckon, synd att jag inte är medlem annars ahde jag ägt dem :yoparty

-Rosen- skrev:
2346996 haha vilka pundare :D :D :D shit alla är moppefuckon, synd att jag inte är medlem annars ahde jag ägt dem :yoparty
Du hade blivit ägd. Och imponerad av dem och sålt KTM:en till mig för 25k och köpt en moped istället:lol

Så joina:)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...