Video Fröet till en motorvlog är sått!

F. Void

Ny medlem
Gick med
22 May 2014
Hoj
KTM RC8R 2009
Till att börja med var jag väldigt negativt inställd till konceptet att motorvlogga när det inte gällde konkreta saker som recensioner och dylikt. Men efterhand som jag smugit runt på YT och ägnat både en och fyra skyldiga timmar åt att ta del av olika mer eller mindre roliga damer och herrar så vart jag fast, och kände att jag ville prova att göra detsamma! Så i dag inhandlade jag en GoPro Hero 3+ Black Edition och gjorde mitt första klipp!

Det är egentligen ingen vlog i den meningen då jag inte har någon mic än - men jag tänkte att lite åkande med musik också kan vara underhållande, speciellt för folk utomlands som vill se vårt vackra land på sommaren! Vloggandet kommer längre fram när jag fixat mic. :) Tanken är att det ska vara på engelska, för jag känner inte till någon internationell motorvloggare från Sverige.

Värt att tillägga är att detta är ganska snabbt ihopklippt för att få ut något och prova kameran, i mina kommande klipp så ska jag redigera betydligt mer ambitiöst för att synka med musik och dylikt.

Enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=vloJ-0r5w04

Kul o få en motorvloggare från Sverige :tummenupp Kolla lite på Baron von grumble för tips o idéer. Han är en rätt underhållande prick i min mening. :rolleyes:

Ähhhh men vad faaaaen - Har ju precis lärt mig Instagram och fejsbok

Nu ska man lära sig Molotov......macintosh......ähhhh "motorvlog" hette det juh

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing