Frôlunda!

Optimus Prime

:Þ(Ÿ)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Frôôôlundaaa, krossar hela elitserien genom att vinna serien och sedan 4 raka i finalen! FAN VA GÔTT :tummenupp

Jaha ja, dé var dé dé.....

Grattis Frölunda till erat efterlängtade SM-Guld

faan, jag som nyss har bytat avatar, måste väl byta igen då... :(

Grattis då :( .

Iofs. om något lag skall vinna istället för FBK så är det ju naturligtvis Frölunda :tummenupp .

Skönt att ett lag som frölunda äntligen efter 38 år lyckades med det som de flesta andra lag(i elitserien) har gjort titt som tätt, ta SM-GULD...... GRATTIS!!! :bow

Färjestad-Frölunda 17-3 (i sm-guld)

Bara 14 år kvar.... :D

Last edited:
Applo skrev:
Skönt att ett lag som frölunda äntligen efter 38 år lyckades med det som de flesta andra lag(i elitserien) har gjort titt som tätt, ta SM-GULD...... GRATTIS!!! :bow

3 sm-guld???

Applo skrev:

Sen när har Färjestad 17 SM-guld?

Djurgården leder med 16 st och Färjestad ligger ganska långt efter har jag för mig.

Frölunda har ju 2 st numera. :tummenupp

Fredrik Norrena e uppväxt i närheten av var jag bor, och hans kusin å jag har en gemensam fd.......helt otroligt, känns nästan som man är delaktig i SM-guldet.......... :rolleyes:

Estremo skrev:
Sen när har Färjestad 17 SM-guld?

Djurgården leder med 16 st och Färjestad ligger ganska långt efter har jag för mig.

Frölunda har ju 2 st numera. :tummenupp

Snubben verkar ju inte ha nån koll! :confused: :confused:

17 - 3 ??

Färjestad har väl 6 sm-guld o Frölunda 2 st Djurgården leder väl med 14? Eller nåt, Juniorsm räknas väl inte in här=)

FRÖLUNDA=SERIESEGRARE + SM- GULD ÄNTLIGEN!

sa ju att dom skulle kamma hem fyra raka matcher i finalen....det kallas för utklassning.... :)

Back