Från Umeå och ut i Europa, en reseberättelse

Fan läste precis på eran hemsidan, blev verkligen inspirerad. Jag har åkt skidor överallt i Val Gardena och nu har jag bestämt mig. Det är dags o ta min sketna hoj dit. Vad kostar autozugen? såg inte att ni nämde något pris.

Bra skriven story iaf, big up

Tja Kowal! Vill du ha nån som hänger på är jag med vilken dag som helst!!

Sitter o spånar på att köpa nån gammal stånka o lasta skiten o dra iväg på långresa. Var spelar mindre roll, bara det blir en del offroad o långa feta grusvägspartier.. att kunna åka skidor under resan låter inte sämre direkt :yoparty

Tja Kowal! Vill du ha nån som hänger på är jag med vilken dag som helst!!

Sitter o spånar på att köpa nån gammal stånka o lasta skiten o dra iväg på långresa. Var spelar mindre roll, bara det blir en del offroad o långa feta grusvägspartier.. att kunna åka skidor under resan låter inte sämre direkt :yoparty

tja joel, nu kör jag visserligen en fulsukka. Har sålt min XR... Men fan, det är så boring och bara köra gata. Köpte den mest för att jag fick den så satans billigt. Risken finns att jag köper en offroad igen. Lever rätt snålt nu o jobbar som fan efter skolan. Kul att du är sugen. Jag känner till fina glaciärer i området som jag har åkt på, alltså på sommaren. Grymt fint och maxxa i tshirt. Jaja det vore riktigt skoj och komma iväg med någon! Jag hör av mig !!!

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...