Från TNC till TNS

Vet inte vad du svamlar om. Ingenstans i tråden har någon ens nämnt nån "sjuksyster".
:fakta
Vi har fått rekomenderingen att det ska vara samma koll som vid hjärtattack, eftersom det inte är högspänning det handlar om är det ju inte så farligt enligt sjukhusen.

Vad anser då sjuksystern att högspänning är? kostängsel?

Du kanske skulle läsa en gång till.

Svamla.:rofl

Men vänta nu du svarade ju på frågan om sjuksystern.:va och jag svamlar :confused:

men du hann vara spydig.:tummenupp

:fakta

Du kanske skulle läsa en gång till.

Svamla.:rofl

Men vänta nu du svarade ju på frågan om sjuksystern.:va och jag svamlar :confused:

men du hann vara spydig.:tummenupp

Jag kan då, för tillfället, iklä mig rollen som den "sjuksyster" du fantiserade fram och säga var gränsen för högspänning går, men det är fortfarande sjukhusen som säger att "allt under högspänning inte är så farligt".

Sen var det förmodligen en undersköterska, sjuksköterska eller kanske till och med en läkare som kom med det idiotiska påståendet.

Så. Alla är nöjda.

Skulle man springa till sjukhuset varje gång man får en stöt så skulle man inte göra så mycket annat.
Min personliga favorit var när jag skulle mäta mellan två faser och för att få så bra kontakt som möjligt nöp jag tag runt mätgrejjerna och kabeln. Blev en intressant reaktion på ryggmusklerna :sammandragning

Skulle man springa till sjukhuset varje gång man får en stöt så skulle man inte göra så mycket annat.
Min personliga favorit var när jag skulle mäta mellan två faser och för att få så bra kontakt som möjligt nöp jag tag runt mätgrejjerna och kabeln. Blev en intressant reaktion på ryggmusklerna :sammandragning

Ahh, du tänkte säkert "Nu ska jag mäta resistansen här" :D

Jag började min karriär som elektriker redan i lågstadiet genom att föra in två stycken välvässade blyertspennor i ett vägguttag i korridoren. Bara för att se så att det fungerade och kontrollera om kol leder ström.
Allt såg bra ut, det fungerade :tummenupp

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back