Roger_SWE skrev:Grattis![]()
PS. har du beställt en ny kickaxel![]()
?????????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Roger_SWE skrev:Grattis![]()
PS. har du beställt en ny kickaxel![]()
Jag bara skojjade liteJ.R skrev:?????????
Roger_SWE skrev:Jag bara skojjade lite![]()
Om man säger så, det är inte ovanligt att kickaxeln går av![]()
![]()
![]()
J.R skrev:Då de bra med El-start kanske???![]()
-02:a = funkar lite, ibland och kanskeLånga farbron skrev:Om den funkar![]()
Roger_SWE skrev:-02:a = funkar lite, ibland och kanske![]()
Det är det värsta av det värsta! Grattis till köpet!.J.R skrev:Tackar Tackar......Köpte husan just för att kompisarna sa att de var den bästabara se om de stämmer till sommarn
Sen tycker jag jue själv att den e snyggast också
![]()
![]()
![]()
![]()
men om de e någon i jkpg trakten eller gbg trakten som känner för en lektion hur man ställer in ventile så är de bara o säga till![]()
Jag rev precis isär min kickade -03:a efter ca:70h. Axeln hade inte gått av, men den var krokigHsb-Chrille skrev:Min 02a har då gått klockrent i 100h nu, stenhårt körd dessutom (men servad jäävligt noga!)Men jag är inte helt säker på om det är 03ans vippor eller inte iofs. Har ett par 03or liggandes och jag kunde iaf inte se nån skillnad (någon som vet vart man ser skillnaden på dom? tjockare lager på 03 eller?).
Kickar dessutom alltid igång den (JA, det är för att elstarten är seg som satan!), men kicken är som ny fortfarande![]()
porta en husaberg 650Roger_SWE skrev:Jag rev precis isär min kickade -03:a efter ca:70h. Axeln hade inte gått av, men den var krokig.
Nu blir allt nytt + en liten portning också![]()
Om det går, så måste manphilsson skrev:porta en husaberg 650![]()
Ja, vad är det för konstigt med det!??philsson skrev:porta en husaberg 650![]()
J.R skrev:De e en 02-a
0-30mph
CRF450 2.18 secs (2nd slowest )
SuzDRZ400 2.02
Husky510 1.89s
KTM625SMC 1.82
Standing 1/4 mile
CRF450 13.85 @ 96.86mph (2nd fastest time with fastest terminal speed )
DRZ400 15.60 @ 80.20mph
Husky510 14.10 @ 92.05mph
625SMC 13.78 @ 94.07mph
0-60 mph times
CRF450 4.92secs (2nd fastest)
DRZ400 6.63secs
Husky510 4.96secs
625SMC 4.67secs
Top Speed
CRF450 104.38mph (2nd fastest top speed with 14/40 gearing :burnout
DRZ400 89.06mph
Husky510 98.86mph
625SMC 106.60mph
Hm, man kan ju undra hur de startat och vilken drevning de har. När jag gör sånna här test så startar jag på sista växeln som den vill gå på bakhjulet. På husan var det trean. Vid 4 sek hade jag mellan 107 och 115km/h (upprepade test)Supermoto skrev:Lyfter den här lite eftersom jag hittade lite uppgifter från en engelsk tidning om prestanda på lite olika motarder...
Det talades en del om att olika drevningar hade använts och att resultaten skulle ändrats rätt kraftigt om de fått laborera lite. Vilket ju låter rätt troligt. Dåliga toppfarter överlag tycker jag....
0-60mph motsvarar 0-96km/h.
wheelie82 skrev:Den hojen tänkte jag åka o titta på men då var den borta.Räkna med att vi tar en sväng eller två när temeraturen krupit lite granna uppåt. Psst, vi har samma sverigeflagga på sidan..
Fräs ur och stoppa i 04:ans kickaxel den är grövre och kommer inte att gå av.Roger_SWE skrev:Jag rev precis isär min kickade -03:a efter ca:70h. Axeln hade inte gått av, men den var krokig.
Nu blir allt nytt + en liten portning också![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |