Kör sporthoj nu för tredje sesongen, för tillfället en r1 fighter. Alltid gillat det där med slangning osv... sedan ngn helg tebax var vi ute och körde ett gäng och jag fick lägga tassarna på en polares husaberg fs650-05. Det var nog det roligaste jag kört på väldigt länge. Gick lika lätt på ett hjul som på två. Man hade inte samma rädsla för den pga av dess lätthet. SKITKUL för att göra ngt långt kort.
Enda nackdelen jag lade märke till är alla vibrationer i fötter och röven. Sen all service man behöver göra. Men funderar skarpt på att byta. Detta medför bla markant sänkning av försäkringspremie+inga onödiga 200+++++ km/h repor.
Har ett litet dilemma kan man säga. Vill ha lite info om husa vad man ska passa sig för. Dålig oljetillförsel på slangen osv har man hört rykten om.
Enda nackdelen jag lade märke till är alla vibrationer i fötter och röven. Sen all service man behöver göra. Men funderar skarpt på att byta. Detta medför bla markant sänkning av försäkringspremie+inga onödiga 200+++++ km/h repor.
Har ett litet dilemma kan man säga. Vill ha lite info om husa vad man ska passa sig för. Dålig oljetillförsel på slangen osv har man hört rykten om.