Från och med nu så är du singel........

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Jahapp, dessa ord framförde min flickvän i telefonen för en kvart sedan.
Jag förstår mig inte på kvinnofolket och deras sätt att agera, så fort det spelas andra toner än den sång som dom behagar så blir dom alltid så drastiska i sina uttalanden.
Jag mycket väl att innan denna dag nått sitt slut så har jag fått ett försoningssamtal och till kvällen så kan jag vänta mig den mest tillmötesgående flickan i hela världen...........

Vad är det med kvinnor och deras sätt att tänka jag blir fan inte klok! :hihi

Våga vara bög. :rolleyes:

Äh. Om det tog slut så var det förmodligen för att förhållandet var dåligt. Iofs känns det inte så lätt när man sitter där nydumpad, men du kan ju alltid glädjas åt att det är sommar och sol och att det säkert finns 100 trevliga damer som gärna skulle stifta en mer ingående bekantskap med dig!

Till hösten är ditt singelliv förmodligen slut, så passa på och njut!

Rocky skrev:
2224808 Jahapp, dessa ord framförde min flickvän i telefonen för en kvart sedan.
Jag förstår mig inte på kvinnofolket och deras sätt att agera, så fort det spelas andra toner än den sång som dom behagar så blir dom alltid så drastiska i sina uttalanden.
Jag mycket väl att innan denna dag nått sitt slut så har jag fått ett försoningssamtal och till kvällen så kan jag vänta mig den mest tillmötesgående flickan i hela världen...........

Rocky skrev:
2224808

Öhh va, kommer du köpa att hon säger så till dig?

Rocky skrev:
2224808Från och med nu så är du singel........
Grattis !!! :tummenupp

- Vet du varför gud uppfann underlivssvamp ?
- För att även kvinnor ska veta hur det är att leva med en irriterande f***a.

Välkommen till friheten Rocky. :banana

Starstriker skrev:
2224832 Äh. Om det tog slut så var det förmodligen för att förhållandet var dåligt. Iofs känns det inte så lätt när man sitter där nydumpad, men du kan ju alltid glädjas åt att det är sommar och sol och att det säkert finns 100 trevliga damer som gärna skulle stifta en mer ingående bekantskap med dig!

Till hösten är ditt singelliv förmodligen slut, så passa på och njut!

Jag tror att jag felformulerade mig, då jag ville påvisa ett beteende som jag stött på i många av mina förhållanden, dock så är hennes ton i uttalandet inte 100% allvarlig men det finns dock mening i orden hon väljer att släppa genom sin mun.

Ja ja nu får det räcka med "osäkra" tjejer för min del nästa hämtar jag i Thailand :hihi.

Att det finns tjejer som vill leva med mig tvivlar jag inte en sekund på, dock vill jag ha någon som inte vänder kappan efter vinden en gång i månaden.
Vart kommer alla emotionellt störda tjejer ifrån? att dom dras som en magnet till mig det har man börjat förstå nu, kanske dags att rannsaka sig själv? :hihi

Starstriker skrev:
2224886 MOAHAHA. Synden straffar sig själv!
Vem vet, det kanske t.o.m. var nån av dom "flickvännerna" som "gjorde slut". :)

Rocky skrev:
2224892 Vart kommer alla emotionellt störda tjejer ifrån?
Jag har en teori om att dom föds med genetisk penisavund.
Därför klämmer dom på navelsträngen (i brist på annat), vilket orsakar syrebrist i hjärnan.

Sen får vi lida för att dom är hjärnskadade. :rolleyes:

FUBAR skrev:
2224851 Öhh va, kommer du köpa att hon säger så till dig?

Nej knappast då jag sliter häcken av mig medans hon åker räkmacka, inte ekonomiskt då hon har ett anständigt arbete men i övrigt så får hon mer och lite därtill.

Våga vägra farlig förbindelse.

Ingel skrev:
2224833 hon kanske precis har läst tallinn-tråden?

Jag har redan begått Logga-ut misstaget dock inte på detta forum, men här inne är hon ändå inte.
:näsblod

War-psycho skrev:
2224852 Grattis !!! :tummenupp

Välkommen till friheten Rocky. :banana

Frihet är alltid trevligt, men för mig som är Nymfoman så underlättar ett förhållande nått så gruvjävligt. :lol

War-psycho skrev:
2224852

- Vet du varför gud uppfann underlivssvamp ?
- För att även kvinnor ska veta hur det är att leva med en irriterande f***a.

:banana

:rofl :yoparty Hur översätter man det till Engelska på bästa sätt? :va

Rocky skrev:
2224903
Jag har redan begått Logga-ut misstaget dock inte på detta forum, men här inne är hon ändå inte.
:näsblod

Hur kan du vara så säker på det? Det där kan sluta illa. Alla mina ex samt min nuvarande flickvän vet att jag hänger här, och alla har varit inne och läst mina inlägg. Inte för att jag har något att dölja, men ändå... Tänk på vad du skriver. Ett tips.

Starstriker skrev:
2224926 Hur kan du vara så säker på det? Det där kan sluta illa. Alla mina ex samt min nuvarande flickvän vet att jag hänger här, och alla har varit inne och läst mina inlägg. Inte för att jag har något att dölja, men ändå... Tänk på vad du skriver. Ett tips.

Då jag nöjessurfar enbart från min laptop (enbart jag som använder) och på jobbet så den möjligheten finns inte. :gnissla
Men om mitt "nick" skulle bli känt så är nog det roliga över. :hihi

Men tanten är ju inte bakom flötet när det kommer till datorer troligtvis vassare än jag själv då hon arbetar med just detta. (gud förbjude)

Men mina inlägg i Tallintråden är/var och förblir ett skämt. :rolleyes:

Aleksander skrev:
2224923 :rofl :yoparty Hur översätter man det till Engelska på bästa sätt? :va
- Do you know why God created yeast infections ?
- So women would know how it's like to live with an irritating cunt.

Någotsådär kanske ? :)

Rocky skrev:
2224808 Jahapp, dessa ord framförde min flickvän i telefonen för en kvart sedan.

Skulle in flickvän uttala de där orden skulle jag dels kasta ut henne och dels bli jävligt förvånad då hon endast knirrat samt utstött lite pysljud, vid en punktering av lite för ovarsam behandling, tidigare.

UltraMarine skrev:
2225844 Du svarade väl "Tack - då vet jag" *klick*...

Ganska exakt så ja, inte fan så kan en flicka som man haft en relation sex månader med hunsa med en på bästa "vilseipannanmaner".

Nej du lite stolthet har jag fanimej, men dock lite förundrad fortfarande angående vad som pågår i hennes hjärna, men inget förvånar mig längre.

Biturbo skrev:
2225868 Skulle in flickvän uttala de där orden skulle jag dels kasta ut henne och dels bli jävligt förvånad då hon endast knirrat samt utstött lite pysljud, vid en punktering av lite för ovarsam behandling, tidigare.

Jag sysslar inte med fysisk misshandel av kvinnor, ibland psykisk men detta är hon inte värd, för att citera en annan forummedlem så säger jag bara: Tack o bock!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg