Från Mellanklass till Tung!

Är jag trögfattad, men är det inte tung per automatik längre, när man haft mellan i två år :va
(jag=gammal?)

Edit: enl VV är det så som jag tror :va

Last edited:
Fan va kass du e som sjukanmäler dig.
Är man riktigt sjuk kan man inte heller sitta vid datorn - att sitta vid datorn ÄR att jobba. Fråga kontorsnissarna....

Dude jag jobbar på UPS, Vill du verkligen va i trafiken när lilla influensasmittade Nash åker runt och kan knappt röra sig för att man har så ont och är sjuuukt slö att jag skulle kunna köra över en hel skolklass innan jag fattat att nått är på tok...

Är jag trögfattad, men är det inte tung per automatik längre, när man haft mellan i två år :va
(jag=gammal?)

Edit: enl VV är det så som jag tror :va
Han vill väl förmodligen ha tung innan han haft mellan i två år.

Sen förstår jag inte varför du oroar dig, du kan väl köra hoj? Klarar man inte en uppkörning efter att redan ha haft kort och och lagt x antal mil bakom sig har man nog ingenting i trafiken att göra.

Dude jag jobbar på UPS, Vill du verkligen va i trafiken när lilla influensasmittade Nash åker runt och kan knappt röra sig för att man har så ont och är sjuuukt slö att jag skulle kunna köra över en hel skolklass innan jag fattat att nått är på tok...

Du borde nog inte ta behörighet för tung mc. Du kan be om att få lämna tillbaka ditt B-kort med om du inte fattar att du kör över skolklasser men kan sitta och läsa klart vid datorn :3freak

Du kommer kugga uppkörningen för tung mc :banana

Jag körde tungreggad hoj från det att jag var 18 och fick lappen tills idag. Vilken polis KOLLAR!!! om hojen är tungreggad?
I N G E N !

O jag blev stannad flera gånger - fick aldrig böter för olovlig körning.

Jag körde tungreggad hoj från det att jag var 18 och fick lappen tills idag. Vilken polis KOLLAR!!! om hojen är tungreggad?
I N G E N !

O jag blev stannad flera gånger - fick aldrig böter för olovlig körning.

Förmodligen för att ingen kunde tro att en Ciao va tungreggad så dom sket väl i att kolla upp det...

Men så dum kan väl inte ens DU vara!?
Jag hoppas du fattar vad olovlig körning betyder, Du får dryga böter... Det är skitsamma men sen blir du av med ALLA dina behörigheter en jävla massa veckor och det är det fan inte värt!!!!

Förmodligen för att ingen kunde tro att en Ciao va tungreggad så dom sket väl i att kolla upp det...

Men så dum kan väl inte ens DU vara!?
Jag hoppas du fattar vad olovlig körning betyder, Du får dryga böter... Det är skitsamma men sen blir du av med ALLA dina behörigheter en jävla massa veckor och det är det fan inte värt!!!!

Jag kan inte få olovlig körning idag :hihi

Dum o dum - det verkade ju fungera, eller hur?

Sen var inte böterna så skyhöga på "min tid".

Att man blir av med lappen innebär ju inte att man inte kan köra ett fordon :3freak

Jag kan inte få olovlig körning idag :hihi

Dum o dum - det verkade ju fungera, eller hur?

Sen var inte böterna så skyhöga på "min tid".

Att man blir av med lappen innebär ju inte att man inte kan köra ett fordon :3freak

Jippie för dig........

Lånar tråden lite...

jag får tungt kort den 10de maj i år men vettefan om ja orkar vänta tills dess ? börjar ni köra långt innan det ?

vad kostar en uppkörning ?

/Victor

Lånar tråden lite...

jag får tungt kort den 10de maj i år men vettefan om ja orkar vänta tills dess ? börjar ni köra långt innan det ?

/Victor

Jag ska ut o köra såfort det blivit plusgrader och ingen snö ute på vägarna!
10e maj, snubben du får fan ta o vänta då har grusen typ precis börjat försvinna ta det lugnt och hetsa inte... Annars är det 1500 kr och lycka till att få en tid innan den 10e maj... Jag bokade min för 3v sen och fick 20 april... Tror det är minst 100 pers före dig...

Jag ska ut o köra såfort det blivit plusgrader och ingen snö ute på vägarna!
10e maj, snubben du får fan ta o vänta då har grusen typ precis börjat försvinna ta det lugnt och hetsa inte... Annars är det 1500 kr och lycka till att få en tid innan den 10e maj... Jag bokade min för 3v sen och fick 20 april... Tror det är minst 100 pers före dig...

Haha.. inte lätt å sluta hetsa när man kört nya hojen runt kvarteret å sedan ställt ner den inför vinter.. fyfan va sugen jag ÄR!!

:huvet

Haha.. inte lätt å sluta hetsa när man kört nya hojen runt kvarteret å sedan ställt ner den inför vinter.. fyfan va sugen jag ÄR!!

:huvet

Förstår dig!!!

Har en Fabriksny Daytona med lite godis som jag fortfarande inte startat!!!!!
kryyyper i fingrarna, men till skillnad från dig så går mitt automatiskt över i SEP!!!!!!!!!!!!! du har fan inget o gnälla över!

Han vill väl förmodligen ha tung innan han haft mellan i två år.

Sen förstår jag inte varför du oroar dig, du kan väl köra hoj? Klarar man inte en uppkörning efter att redan ha haft kort och och lagt x antal mil bakom sig har man nog ingenting i trafiken att göra.

Fast det är nog mest den där banan han är orolig över. Trafiken borde inte vara någon fara men banan kommer iaf inte jag ihåg.

Lånar tråden lite...

/Victor

Med eller utan egen hoj? Går väll på 1500-2000? Förra året började man köra i April och då var det lite för kallt men man orkade med att.

Precis!!! Kolla nån med huvet på skaft såhär dax

Även ett par öl och whiskey i kroppen. Jag är fan duktig :tummenupp

Last edited:
Med eller utan egen hoj? Går väll på 1500-2000? Förra året började man köra i April och då var det lite för kallt men man orkade med att.

Även ett par öl och whiskey i kroppen. Jag är fan duktig :tummenupp

Aahh okey.. de är såpass. de pengarna lägger ja hellre på lite godis till hojen å väntar tills den 10 maj.. undrar om man orkar hålla sig dom tio sissta dagarna!?!?

undrar om snuten drar kortet när man har ngn vecka kvar till tungt kort..

:fyllisar

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...