Sniglom
Gudomlig sporthojare
Poängen är att många av oss har upplevt att HD-åkare sällan hälsar tillbaka. Vi som vinkar till alla är ju just de som struntar i vilken hoj man kör.Tycker inte det har någon betydelse vad man åker för hoj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Poängen är att många av oss har upplevt att HD-åkare sällan hälsar tillbaka. Vi som vinkar till alla är ju just de som struntar i vilken hoj man kör.Tycker inte det har någon betydelse vad man åker för hoj.
Det stämmer rätt bra, jag fick vinka som fan för att få nån att hälsa när jag hade en sån förra sommaren ?Köp en BMW C1. Då hälsar ingen...
Det stämmer rätt bra, jag fick vinka som fan för att få nån att hälsa när jag hade en sån förra sommaren ?
Jag körde om ett gäng HD-åkare och pressade upp den i 115km/h liggandes fram över styret bakom rutan och passerade dom långsamt , inte ens då hälsade dom , ändå om jag vinkade glatt åt dom ?
Kände du om den körstilen ökade prestandan och minskade luftmotståndet ?....liggandes fram över styret bakom rutan och passerade dom långsamt , inte ens då hälsade dom ?
Placeboeffekt ska man inte underskattaKände du om den körstilen ökade prestandan och minskade luftmotståndet ?
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |