Från bajs till Grädde...

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Har ju som försökt sälja hojen mer el mindre hela sommaren pga skada, men jag vågade mig ut på hal motardis/grus/asfalt...
Hade inte sett kärleken på flera månader, sen när jag satte mig på henne och trampade (ja, rätt läge så behövs det ingen kraft...) så small hon igång på första och sjöng så jävla fint.
Nu vete faan om jag kan göra mig av med henne, hon är ju så jävla fin!
Ska nog avvakta å se om det blir nån användning, behövs inte mkt för det, bara att de släpper liiite, så då är vi med! :D
Underligt att man kan förälska sig så i "döda" ting...
Jag är kär iaf, nån annan som är det?? :tummenupp :Bugar
Ja, asså... apropå titeln...
Beror på om vi får köra, förstås, men OM vi får det, så kan ingen skilja mig från min kåta M!!! :yoparty

Last edited:
Rock on! Jag tycker du ska behålla henne så att du har motivation för att kämpa vidare för er rätt att köra på Fastec!

Och du kan ju alltid komma ned till Umeå med jämna mellanrum och hjälpa oss hålla farten uppe!

Ska någon av er guldstadsbor åka ned till Midlanda 4-5 augusti med Tokroligt?

//Eric

Jag va i eksjö och körde med Husqvarnan igår. Bara 3:e gången jag körde den i år, och första gången på bana sen sept förra året. Oj va skoj den va! :kär Trotts massa strul med bl.a. punka bak (fick köra in & pumpa mellan varven), sköt av förgasaren 2 gånger, frambroms som tog olika hela tiden osv.
Har ju gått i tankar att sälja den länge nu, men nu vete fan om jag klarar det.

Behåll henne! Gillar inte tanken med att du ska sluta köra motard. Vi ses snart igen på Åland istället, ok!? :tummenupp

Från ett biker-hjärta:
Ingen motard. Heller ingen sporthoj. Kavasaki kallar min zl 1000 för "powercruiser"...
De får kalla den vafan de vill. Som den går! :yoparty
Ingen hoj att köra kurviga vägar på. Men jä-ar vad jag älskar den.
Kär i ett dött ting? Ja! Materialistiskt Säkert men det skiter jag i. Den visar dessutom total trohet, det är mer än jag kan säga om en del jag mött bland det kvinnliga släktet... (OT? - ja jag vet)
"Gammal kärlek rostar ALDRIG!" :hihi
Suck! Måste springa till garaget och klappa "Bettan" lite... :pannkyss
/H

hassethehen skrev:
Den visar dessutom total trohet, det är mer än jag kan säga om en del jag mött bland det kvinnliga släktet... (OT? - ja jag vet)

För den politiska korrekthetens skull och innan sossarna hinner skicka en utredning och jämställdhetsombudsman på Sporthoj så måste jag tillägga att det gäller det mänskliga släktet oavsett könstillhörighet...

//Eric

DR-Zätare skrev:
För den politiska korrekthetens skull och innan sossarna hinner skicka en utredning och jämställdhetsombudsman på Sporthoj så måste jag tillägga att det gäller det mänskliga släktet oavsett könstillhörighet...

//Eric
Och katter...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma