Frågor om haibike shop

hied89

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
r6
Hej är de någon som har handlat därifrån? levereras sakerna fram till dörren? isf av vilket företag? eller får man en lapp hem och hämtar de på posten

Haibikeshop är reko. men det tar tid att få sakerna.
Paketet levereras till posten där du får hämta ut det och (oftast) betala moms och tullavgifter.

Haibikeshop är reko. men det tar tid att få sakerna.
Paketet levereras till posten där du får hämta ut det och (oftast) betala moms och tullavgifter.

vet du ungefär hur långt tid de brukar ta?, är uppe i 4 veckor nu. när jag söker upp mitt nummer på usps står det "We attempted to deliver your item in SWEDEN at 11:42 AM on October 1, 2009.
" de var förra torsdagen :confused:

vet du ungefär hur långt tid de brukar ta?, är uppe i 4 veckor nu. när jag söker upp mitt nummer på usps står det "We attempted to deliver your item in SWEDEN at 11:42 AM on October 1, 2009.
" de var förra torsdagen :confused:

Dags att ringa UPS nu då.
Dom borde ringt dig innan, eller iaf hängt en lapp på dörren.

Dags att ringa UPS nu då.
Dom borde ringt dig innan, eller iaf hängt en lapp på dörren.
UPS är pissigt..:huvet
7 dagars frakttid för en pryl från Tyskland...
Slapp iaf hämta paketet, det kördes till dörren.

enligt dom så var de posten som har hand om det mer kunde han inte säga:confused:

Hmm, om UPS säger att dom försökt lämna ett paket till dig så måste dom ju veta var paketet befinner sig nu.!?
Verkar ju väldigt märkligt att dom hänvisar till posten. Ring igen och fråga var paketet är nånstans. Har dom lämnat det till posten, ja ring dit.

Hmm, om UPS säger att dom försökt lämna ett paket till dig så måste dom ju veta var paketet befinner sig nu.!?
Verkar ju väldigt märkligt att dom hänvisar till posten. Ring igen och fråga var paketet är nånstans. Har dom lämnat det till posten, ja ring dit.

nej de var usps.com "inte usp" som hade de som info på id nummret att någon varit här o försökt att lämna, stog inte vilket företag, men var nog posten för jag körde till posten o frågade och där låg skiten har legat där i 5 dar men hade inte fått någon lapp hem, skumt men har fått de jag behöver nu iaf:) dock 1000kr fattigare pga skatt/tull/posten :gnissla

Last edited:
nej de var usps.com "inte usp" som hade de som info på id nummret att någon varit här o försökt att lämna, stog inte vilket företag, men var nog posten för jag körde till posten o frågade och där låg skiten har legat där i 5 dar men hade inte fått någon lapp hem, skumt men har fått de jag behöver nu iaf:) dock 1000kr fattigare pga skatt/tull/posten :gnissla

Okidoki, Gott att du hittade ditt paket iaf.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra