Frågor och svar?

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Brukar ni fundera över konstiga saker?
Frågorna är många och svaren är få...

tex
Varför är vattnet blött?
Hur många skinkmackor det går in i en lastbil?
Varför giraffer har horn som liknar spakarna på en grävmaskin?
Går det att göra en vattenrutschbana med loop?
Har kaniner hår eller fjädrar?
Vem rullar alla cigaretter?
Varför är tapetklister så äckligt?
En del djur är fula, andra äcklia och en del fluffiga... varför?
 
Och jag brukar fundera på om du verkligen är dum i huvudet när jag läser dina inlägg och trådar :fatta!
 
Men om två sprut är ja, och ett sprut är nej....


:hej

Nåjs, ta sig nårra piller, så ordnar det sig! När ska vi supa?
 
NoicE skrev:
Brukar ni fundera över konstiga saker?
Frågorna är många och svaren är få...

tex
Varför är vattnet blött? = FUKT
Hur många skinkmackor det går in i en lastbil?=6445ST
Varför giraffer har horn som liknar spakarna på en grävmaskin?=DET SKA BARA VARA SÅ
Går det att göra en vattenrutschbana med loop?=JA
Har kaniner hår eller fjädrar?=PÄLS
Vem rullar alla cigaretter?=ÍNUITERNA PÅ GRÖNLAND
Varför är tapetklister så äckligt?FÖR ATT MAN INTE SKALL BERUSA SIG PÅ DET
En del djur är fula, andra äcklia och en del fluffiga... varför?=DÄRFÖR ATT TIDELAG INTE SKA FÖREKOMMA IN NÅGON STÖRRE UTSTRÄCKNING,UNDANTAGET VÄSTERGÖTLANDS LÄN.
 
UrbanTiger skrev:
Så det är Nettans fel :grrr


Nettan?... Mig lurar du inte :lol
Ja!! det där med att din man vill smörja upp sig med din burk valfett är inget du behöver oroa dig för (dom gör så ibland).
 
Maxxi skrev:
Och jag brukar fundera på om du verkligen är dum i huvudet när jag läser dina inlägg och trådar :fatta!


Jag har läst alla dina inlägg, vad är det för fel?
Har du ingen cykel?


Frågorna är många svaren är få ;)
 
detta har jag alltid undrat oxå...

-varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batterierna håller på att ta slut???
-varför heter det rusningstrafik när det går som långsammast?
-om nu ingenting fastar på teflon, hur får dom då fast det i stekpannan?
- varför steriliserar man nålen när en dödsdömd ska få sin spruta?
-hur kommer killen som kör snöplogen till jobbet på morgonen??
-varför skruvar man ner volymen på bilstereon när man inte riktigt hittar?
-varför måste man boka tid hos en synsk?
-hur vet alvedonen vart man har ont nånstans?
-hur kan tandkrämen fortfarande vara randig när man klämmer o trycker på tuben???

har nån svar på NÅN av dessa frågor är jag evigt tacksam!!!!
 
Jag finns... In the middle of the night på SKF's dunkla industrigolv... Med öronmuffar å allt..

:banana
 
Anjoner skrev:
detta har jag alltid undrat oxå...

-varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batterierna håller på att ta slut???
-varför heter det rusningstrafik när det går som långsammast?
-om nu ingenting fastar på teflon, hur får dom då fast det i stekpannan?
- varför steriliserar man nålen när en dödsdömd ska få sin spruta?
-hur kommer killen som kör snöplogen till jobbet på morgonen??
-varför skruvar man ner volymen på bilstereon när man inte riktigt hittar?
-varför måste man boka tid hos en synsk?
-hur vet alvedonen vart man har ont nånstans?
-hur kan tandkrämen fortfarande vara randig när man klämmer o trycker på tuben???

har nån svar på NÅN av dessa frågor är jag evigt tacksam!!!!


De tankeställningarna har man råkat ut för någon gång under livet ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top