Frågor man aldrig vågar ställa

Tror det, tydligen måste man bocka av reklamfunktionen när man reggar.

Fan vad jag letat efter ansikten som jag känner igen.:D

Min bror även en annan kollega ringde och fråga om jag var till salu. Jag hade hamnat på blockets reklam för en sida :D Bara för man vill prova på liksom. Inte gjorde de nån nytta.

Det kan ju vara så enkelt att det smaken går igenom, alltså att det smakar sparris. Lite som kisset luktar mao.

Vissa ämnen har kroppen inget behov/intresse av att ta upp och således skickar vidare snabbaste vägen. Kanske en del av förklaringen.

Luktar pisset sparris när man har käkat det?

Om kroppen inte hade haft nån nytta av det eller inte ville ta upp det hade den väl skickat ut det ur röven istället, känns som den vägen är snabbare än via tarmar --> blodomlopp --> lever --> blodomlopp --> testiklar --> säd --- penitz.

Känns helt enkelt som en konstig avfallsstation.

A1, B1, B2, B3, B6, B12 och D vitamin.
Samt kalcium och jod.

Just dom sakerna är inte unika för just mjölk. Mjölk är för bebisar.
Så länge man inte har den snea böjningen att använda blöja och napp tycker jag man kan ge fan i mjölken när man är vuxen...

Varför dricker vuxna människor mjölk från en ko?

När jag väl dricker mjölk så dricker jag den ur glaset och inte från kon, det borde likställas med tidelag.
Varför smakar mjölk så extremt illa när man är bakis? Nu är det ju inte gott i vanliga fall heller men man spyr ju bara av att känna lukten av det dagen efter.

Varför dricker vuxna människor mjölk från en ko?

Kanske av samma anledning som vuxna människor äter kött från en ko?

Och frön från gräset vete.
Och ja, vi vet ju om att de är ämnade att falla i jorden och bli nya veteplantor men
vad skulle vi äta om vi bara fick äta specifik manniskomat?

Jo just det, bröstmjölk av kvinna har vi ju bara för oss själva.

Topp!

:tummenupp

/e

Hur är det man säger...

På fyllan säger man vad man tänker som nykter.. eller nått i den stilen

Varför kommer man på en massa frågor som passar utmärkt i denna tråden när man sitter på toaletten, står i duschen, precis har lagt sig eller kör bil/MC - men minnet är helt tomt när man väl sitter vid datorn/på forumet? :va

Jag har en fråga angående koppling som jag funderat på väldigt länge.. Varför greppar en bilkoppling bättre ju färre puckar den har?
Fyra puckar greppar bättre än sex, som i sin tur greppar bättre än en hel lamell.
Borde inte den hela lamellen greppa betydligt mycket bättre än en fyrpuckad, det är ju betydligt mer yta som ligger an vilket borde göra att en fyrpuckad borde slira mer.. Men så är det ju fan inte!

Please enlighten me.

//via Tapatalk

Jag har en fråga angående koppling som jag funderat på väldigt länge.. Varför greppar en bilkoppling bättre ju färre puckar den har?
Fyra puckar greppar bättre än sex, som i sin tur greppar bättre än en hel lamell.
Borde inte den hela lamellen greppa betydligt mycket bättre än en fyrpuckad, det är ju betydligt mer yta som ligger an vilket borde göra att en fyrpuckad borde slira mer.. Men så är det ju fan inte!

Please enlighten me.

//via Tapatalk

Utan att faktiskt veta skulle jag gissa att en hel och slät yta inte pressar bort oljehinnan lika bra, och därför inte får odentlig kontakt. Men det är bara lite svammel från min sida.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti