Frågor man aldrig vågar ställa

Jag tror, av egen erfarenhet, helt enkelt att hon slutat tycka att det är trevligt att bli nämnd vi befattning istället för namn.

Att bli nämnd vid befattning under lång tid kan uppfattas som avidentifierande. Skulle tro att detta har inträffat.

Mja, han referear endast till sin fru när hon ej är med, så det faller bort.

Mja, han referear endast till sin fru när hon ej är med, så det faller bort.

Och detta i sällskap av personer som känner henne vid namn?

Pattarna fladdrar för mycket när man gör snärtiga undanmanövrer i bästa hollywoodstuk? :tuttar

Tjae, om pattarna fladdrar inne i cockpit på ett modernt stridsflyg har du sannolikt större problem än så och måste skjuta ut dig eller nåt. :) Med tanke på hur mycket en G-dräkt smiter åt...

Last edited:
Hollywood-växellåda :hihi
John Connor (ungen) har fått låna samma till sin trimmade moppe/cross och växlar 17 gånger :tummenupp

Du kan ju räkna växlarna på den Hondan... Och kolla in när han drar gasen i botten när han står brevid och jämför det med motorljudet.
För att inte nämna det faktum att hojen är en fyrtaktare egentligen...

Min undran idag: Om nu kvinnor är så fantastiskt mycket bättre på simultankapacitet, hur kan det komma sig att det finns så få kvinnliga militära flygförare (stridspiloter)? För i ett sånt yrke krävs ju verkligen simultankapacitet.

Tänk dig ett fulltankat, fullhängt plan med flera ton bränsle, missiler automatkanoner och kapacitet att flyga överljudshastighet under radar...

Tänk dig sen en kvinna med PMS som har fått reda på att pojkvännen prasslar.

Tänk dig ett fulltankat, fullhängt plan med flera ton bränsle, missiler automatkanoner och kapacitet att flyga överljudshastighet under radar...

Tänk dig sen en kvinna med PMS som har fått reda på att pojkvännen prasslar.

Inga problem.
Hon hade varit effektiv och fokuserat på uppgiften.
Killar däremot fokuserar nog mer på coola flybys...hehe..

Kära vägarbetare, varför i hela fridens namn håller ni på att gräva upp hela "min" gata för? :va Fruktansvärt irriterande att behöva köra på gränsen till offroad med en bil för att komma iväg. :arsele

Frågan jag inte vågat ställa arbetarna som nu är inne på sin andra vecka i grävande och hackande :brinnerup :confused:

Jag har hört någonstans att man inte ska motorbromsa med en diesel. Varför? Vad går sönder/Är dåligt?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT