Frågor man aldrig vågar ställa

I dagens SVD stod om en blottare som visade upp sig för en kvinnlig polis som var på väg hem från jobbet. Dålig ide...

Men det ledde in mina tankar om hur en blottare tänker? Först svaret är förtåss "Inte alls"! Men någon tanke finns väl ändå? Tror han att en tjej ska bli sugen och bjuda hem honom? Eller blir han bara upphetsad och sticker hem och avslutar "akten" på egenhand? Eller blir han så upphetsad av bara uppvisningen att inget mer behövs? :va Eller hur tänker han/hon?

Det hela verkar helt irrationellt men är det kanske bara jag som låter mina tankar styras in för mycket mot att själva orgasmen skall finnas med?

Varför envisas Talibaner/självmordsbombare med att ha skägg, när dom uppenbarligen saknar anlag för kraftig ansiktsbehåring?

Jag har sett könsbehåring som har varit mera tätvuxen...

Vilket för mig till frågan; Varför har jag betydligt mer tätvuxen könsbehåring än ansiktsbehåring?

I dagens SVD stod om en blottare som visade upp sig för en kvinnlig polis som var på väg hem från jobbet. Dålig ide...

Men det ledde in mina tankar om hur en blottare tänker? Först svaret är förtåss "Inte alls"! Men någon tanke finns väl ändå? Tror han att en tjej ska bli sugen och bjuda hem honom? Eller blir han bara upphetsad och sticker hem och avslutar "akten" på egenhand? Eller blir han så upphetsad av bara uppvisningen att inget mer behövs? :va Eller hur tänker han/hon?

Det hela verkar helt irrationellt men är det kanske bara jag som låter mina tankar styras in för mycket mot att själva orgasmen skall finnas med?

Jag skulle tro att själva blottningen i sig är själva målet, inget annat som kan komma efter. Bara en ganska harmlös form av exhibitionism egentligen.

Konstigt kanske, men jag känner plötsligt en stark önskan att få veta hur man blir moderator på Sporthoj och får makten att skicka vissa poster rätt ner i papperskorgen. :4skrika :4skrika :4skrika

Konstigt kanske, men jag känner plötsligt en stark önskan att få veta hur man blir moderator på Sporthoj och får makten att skicka vissa poster rätt ner i papperskorgen. :4skrika :4skrika :4skrika

man ska nog helst inte ha nåt arbete så att man kan sitta och övervaka SH hela dagarna, gärna ett uns av dubbelmoral och så ska man väl åtminstonde vara hyfsat bra kamrat till någom av de som bestämmer.

vad vet jag egentligen, men jag tror bara att det finns chans att du kan platsa in för det sista kriteriet(eller kanske inte ens det) :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul