Frågor man aldrig vågar ställa

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ort
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Det har att göra med att nervändarna (som är dom som registrerar känselintryck) är beroende av att ha ett bra blodflöde för att fungera normalt.
Kroppsdelar somnar på grund av att blodomloppet stryps så att cirkulationen blir otillräcklig. Det blir då syrebrist i den kroppsdelen och det uppstår en kemisk obalans kring nervändarna.
När blodflödet återställs så återställs också den kemiska balansen och syrenivån kring nerverna och dom reagerar på det med att sända ut lite slumpvisa impulser och det upplevs som pirrningar (Brukar också kunna benämnas myrkrypningar, kolsyra osv)

Inte för att låta dryg men har du nån källa på det?
För jag har svårt att tro att man får syrebrist i vävnaden av så lågt tryck, min fot somnar te.x när den fotens ben strax ovenför fotknölen vilar över andra benets lår. Svårt att förklara men foten somnar iaf.
Jag tror mer att det beror på att nerven kommer i kläm och då uppstår vad som kan liknas vid fantomsmärtor.
Summan av kardemumman jag vill koma fram till, blodet kommer alltid fram.
 

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ort
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Nu orkar jag inte plöja igenom alla sidor men här kommer mina frågor:

Hur har bögar ONS? Är det avrunkning/avsugning som gäller eller är det analsex som gäller? Och hur ofta har bögar som är i förhållande analsex? Är det lika ofta som heterosexuella har vaginalsex eller oftare/mindre ofta?
Förenklat: Är analsex "normen" när det gäller bögar eller är det mer som lyxsex?
För att ingen ska tro nått annat: Jag gillar bögar.


Varför finns det systembolag som fortfarande har kölapp-system?


Hur kan nån få för sig att jobba som lapplisa? Och har dem provision?


Varför är pärlsocker mycket godare än vanligt socker?


Finns det fortfarande nån man som inte rakar pungen?
 

DmS

En ständig ombörjare
Gick med
24 Jun 2006
Ort
Tyresö
Hoj
VN800 & GPZ900R
"hur många diskar/tvättmaskiner/dammsugningar/toastädningar kostar ett blåsjobb?"
har jag velat fråga många gånger, men aldrig gjort :duckar

Men allvarligt... Det måste ju finnas någon hemlig växelkurs som listar värdet på hushållsarbete i relation till olika sexuella tjänster som bara är känd för kvinnor...
 

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
mölndal
Hoj
fireblade
"hur många diskar/tvättmaskiner/dammsugningar/toastädningar kostar ett blåsjobb?"
har jag velat fråga många gånger, men aldrig gjort :duckar

Men allvarligt... Det måste ju finnas någon hemlig växelkurs som listar värdet på hushållsarbete i relation till olika sexuella tjänster som bara är känd för kvinnor...

Precis, och olika kvinnor har olika "valutor" som är olika mycket värda och värdet kan även öka/minska.

Tex kvinna 1, snygging som suger som en gudinna är värderad till 50m2 dammsugning för ett blåsjobb. Medans kvinna 2, snygging sum suger kasst är väderad till 20 m2 dammsugning för ett blåsjobb.

Men när kvinna 2 serverar en öl och hämtar snuset efteråt så stiger hon i värde till 60m2 dammsugning.

Utveckla gärna! Det borde finnas/göras en tabell! Där kan man jämföra olika kvinnor, handlingar och motprestationer.
 

pinku91

Schysst!
Gick med
7 Feb 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki zzr 600 (streetfightad)
Precis, och olika kvinnor har olika "valutor" som är olika mycket värda och värdet kan även öka/minska.

Tex kvinna 1, snygging som suger som en gudinna är värderad till 50m2 dammsugning för ett blåsjobb. Medans kvinna 2, snygging sum suger kasst är väderad till 20 m2 dammsugning för ett blåsjobb.

Men när kvinna 2 serverar en öl och hämtar snuset efteråt så stiger hon i värde till 60m2 dammsugning.

Utveckla gärna! Det borde finnas/göras en tabell! Där kan man jämföra olika kvinnor, handlingar och motprestationer.


jag vet att jag kostar 1000 för en avsugning (för att få suga mig:tummenupp) funkar alltid
 

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Kälma
Hoj
Upcoming
Varför har uttrycket "ytterst ansvarig" samma innebörd som "närmast ansvarig"? :va
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Hur kommer det sig att svenskar, som påstår sig älska solen, alltid vill ha fördragna gardiner eller neddragna persienner hela sommaren?
 

Rejard

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2009
Ort
Växjö (typ)
Hoj
Ducati Monster S4
Har en fråga som kanske har kommit upp tidigare i tråden, men har faktiskt inte orkat läsa hela tråden för att se efter :duckar-i-förebyggande-syfte-för-ilskna-sidhänvisningar.

Hur som helst: VARFÖR skriver kvällstidningarna (främst AB) som exempel "Kvinna våldtagen på väg till trafikskola", "Person mördad vid busshållplats" eller "Pensionär vilsen i kyldisken på ICA"?

Spelar det någon som helst jävla roll var dessa saker sker? Nyheten är väl att någon blivit mördad, våldtagen alt. gått vilse? Ska löpsedlarna sprida rädsla för att ta sig till körskolor, vänta på bussen eller handla käk?

När vi ändå är inne på ämnet: När i helvete ska de sluta skriva om alla mirakel kurer? När ska folk inse att varierad vettig kost + rörelse fungerar?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Precis, och olika kvinnor har olika "valutor" som är olika mycket värda och värdet kan även öka/minska.

Tex kvinna 1, snygging som suger som en gudinna är värderad till 50m2 dammsugning för ett blåsjobb. Medans kvinna 2, snygging sum suger kasst är väderad till 20 m2 dammsugning för ett blåsjobb.

Men när kvinna 2 serverar en öl och hämtar snuset efteråt så stiger hon i värde till 60m2 dammsugning.

Utveckla gärna! Det borde finnas/göras en tabell! Där kan man jämföra olika kvinnor, handlingar och motprestationer.


Till den taxan skulle jag fan hämta öl och snus själv, för inte fan är det jobbigare än att damsuga ett halvt rum.
 

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Malmö
Hoj
tjejhoj moppe edition
Har en fråga som kanske har kommit upp tidigare i tråden, men har faktiskt inte orkat läsa hela tråden för att se efter :duckar-i-förebyggande-syfte-för-ilskna-sidhänvisningar.

Hur som helst: VARFÖR skriver kvällstidningarna (främst AB) som exempel "Kvinna våldtagen på väg till trafikskola", "Person mördad vid busshållplats" eller "Pensionär vilsen i kyldisken på ICA"?

Spelar det någon som helst jävla roll var dessa saker sker? Nyheten är väl att någon blivit mördad, våldtagen alt. gått vilse? Ska löpsedlarna sprida rädsla för att ta sig till körskolor, vänta på bussen eller handla käk?

När vi ändå är inne på ämnet: När i helvete ska de sluta skriva om alla mirakel kurer? När ska folk inse att varierad vettig kost + rörelse fungerar?


Jag tror såhär: familjen Svensson från Svedala kommer mer sannolikt köpa tidningen med löpsedeln, om det låter som att det likaväl kunde ha hänt på deras gata. Närhetsprincipen: saker som händer i närområdet har större nyhetsvärde än saker som händer längre bort. Ett mord på i ett vanligt Svensson-kvarter blir mer intressant att läsa om än ett mord i typ Stockholms undre värld vilket i sin tur är mer intressant att läsa om än ett mord i Afghanistan. :gnissla

Men ett hett tips så man slipper se eländet: läs inte AB eller Expressen. Det finns tidningar som faktiskt ger samma nyheter men på en seriösare och intressantare nivå. :tummenupp
 

Rejard

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2009
Ort
Växjö (typ)
Hoj
Ducati Monster S4
Jag tror såhär: familjen Svensson från Svedala kommer mer sannolikt köpa tidningen med löpsedeln, om det låter som att det likaväl kunde ha hänt på deras gata. Närhetsprincipen: saker som händer i närområdet har större nyhetsvärde än saker som händer längre bort. Ett mord på i ett vanligt Svensson-kvarter blir mer intressant att läsa om än ett mord i typ Stockholms undre värld vilket i sin tur är mer intressant att läsa om än ett mord i Afghanistan. :gnissla

Men ett hett tips så man slipper se eländet: läs inte AB eller Expressen. Det finns tidningar som faktiskt ger samma nyheter men på en seriösare och intressantare nivå. :tummenupp
Tack! Närhetsprincipen alltså, jo när du säger det så känns det ju rimligt.

Problemet med löpsedlarna är ju att man utsätts för dem, även om man inte läser själva tidningen, lite varstans. I köer, utanför macken osv, om man då som jag finner frustration i dessa intet sägande tillägg i rubrikerna, kvarstår alltså problemet. Får skaffa skygglappar.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Inte för att vara sån, men det huruvida det blir en pojke eller flicka bestäms redan då den vinnande spermien träffar ägget.

Nänä.
Knullar man för fort blir det en flicka.
Drar man ut den för fort kommer inte alla hormonerna med, vilket resulterar i homosexualitet.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top