Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är bilar före 88 utan katalysator som senast varit i bruk för ungefär ett år sedan. Din 240 får du inga 4k för alltså tyvärr.2946932Tja jag undrar helt enkelt hur den kommer funka hörde någonstans att dom skulle öka den till 4000:- ?
Som tex om jag skulle åka till skroten me min 240gl ,1989. vad är det som gäller då?
//Jocke
Det är bilar före 88 utan katalysator som senast varit i bruk för ungefär ett år sedan. Din 240 får du inga 4k för alltså tyvärr.
Trökit.2946947oki =/ besiktiga den o fick 4st 2,or men vette fan om jag orkar är väll inga egentliga fel på den förutom bromsslangar fram o bägge länkarmarna bak e det hål i. Samt att Hc Värdet på tomgång var typ 10* för högt vad kan det bero på?
//Jocke
Trökit.
Nu minns jag inte om det va co eller hc-värdet men det kan hjälpa att rengöra luftfiltret och byta oljan.
När man skrotar nyare bilar än -88 får man väl inte ett öre enligt nya reglerna?

oki =/ besiktiga den o fick 4st 2,or men vette fan om jag orkar är väll inga egentliga fel på den förutom bromsslangar fram o bägge länkarmarna bak e det hål i. Samt att Hc Värdet på tomgång var typ 10* för högt vad kan det bero på?
//Jocke

Jag googla runt lite o kika här o där o det verkar inte bättre.![]()
![]()
Jaadu, undrar hur Vägverket skulle definiera en skrotad bil?nån som vet vilka krav det ställs på bilens skick vid själva skrotningstilfället? räcker det fortfarande att kapa ut ramnummret me vinkelslip, plocka loss plåtarna och sen få 4000pix för det? för vill ju inte bli av me bilen bara för man skrotar den![]()
Det är därför vi har europas äldsta och sämst avgasrenade bilpark, den billigast bil du kan äga och köra i sverige är en diesel-golf utan partikelfilter, medans en modern dieselbil skattas ihjäl så hårt det bara går, medans övriga Europa uppmuntrar folk att köpa moderna dieslar.
Grattis miljöpartiet![]()
![]()
![]()
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|