Vi håller på och grejjar med vad jag tror är dom tre hallgivarna som sitter på en R6 2003.
En till hastighetsmätningen i låda (3 kablar) tractioncontroll
En till kammen (2 kablar)
En till veven (3 kablar)
Kam och vev för att slippa "waste spark"
Läste att vissa givare har två jord och en signal, men till vilken anledning att ha två jord?
Håller på att koppla in vipec stysystem på en R6
Hjulet på veven som idag har tre kugg kan man väll kalla det ska bytas till 32 eller 62 kugghjul.
Skickar en sånhär givare en signal för varje kugg och ett avbrott då där kuggen saknas eller skickar den då det saknas?
60-2 hjul vad menas med det?
Hoppas någon kan hjälpa oss, säkert någon turbo byggare som sitter på denna info. Jo eftersom kopplingsschemat går alla dessa 2 och 3 kablar rakt in i boxen är de inte lätt att gissa heller.
En till hastighetsmätningen i låda (3 kablar) tractioncontroll
En till kammen (2 kablar)
En till veven (3 kablar)
Kam och vev för att slippa "waste spark"
Läste att vissa givare har två jord och en signal, men till vilken anledning att ha två jord?
Håller på att koppla in vipec stysystem på en R6
Hjulet på veven som idag har tre kugg kan man väll kalla det ska bytas till 32 eller 62 kugghjul.
Skickar en sånhär givare en signal för varje kugg och ett avbrott då där kuggen saknas eller skickar den då det saknas?
60-2 hjul vad menas med det?
Hoppas någon kan hjälpa oss, säkert någon turbo byggare som sitter på denna info. Jo eftersom kopplingsschemat går alla dessa 2 och 3 kablar rakt in i boxen är de inte lätt att gissa heller.