Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EBS skrev:Jag tror att hjulhus-montering av nummerplåten är bäst där. Kanske inte så omtyckt av harry-haffa, men det är inte dom där blinkerserna heller så.![]()
Freppa skrev:Blinkerserna är nog okej. Väntar svar på avståndet, men så mycket mer än 18 cm är det nog inte.
Sweedo skrev:Skit i att montera dit plåten!
Verkar hopplöst på den där.
Eller gör som shåppersgänget, sätt den på svingen.
Swedie skrev:Freppa, jag har en sponsor som kommer upp snart som är sveriges/nordens enda återförsäljare av Hotbodies produkterna. Om du kan vänta till 1a Januari så vore det hyvens! Blir mycket billigare än att själv försöka importera!
raceman_peps skrev:Jaaa! Freppa montera en sån här ( bilden) !!
Jag kan ioförsig ta med mig borrmaskinen och borra lite i din leksak nästa helg![]()
Jag röstar för hjulhus annars.
Swedie skrev:Freppa, jag har en sponsor som kommer upp snart som är sveriges/nordens enda återförsäljare av Hotbodies produkterna. Om du kan vänta till 1a Januari så vore det hyvens! Blir mycket billigare än att själv försöka importera!

Den var inte vacker... milt sagt, den enda upplyftande med en bilden var den blonda tösen som gresade..Freppa skrev:Nej, de har en annan till -02:an.
Kolla på http://www.hotbodiesracing.com
Felix skrev:Den var inte vacker... milt sagt, den enda upplyftande med en bilden var den blonda tösen som gresade..
Får se om jag kan svänga ihop nåt... förresten KRK på forumet tror jag hade några kontaker, skall kolla med PM till honom!
/Felix
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras