Frågor Husqvarna sm610 -06??

Geronimo79

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Hoj
KTM 150 SX 2012
Någon som provkört denna som vill dela med sig lite info? Hur är det med kvalite, serviceintervaller, vikt/effekt osv..?

Geronimo79 skrev:
2317866 Någon som provkört denna som vill dela med sig lite info? Hur är det med kvalite, serviceintervaller, vikt/effekt osv..?

Jag har provkört den, men jag e mycket besviken de va de tröttaste hoj jag testat.....lät mycket men hände lite då man gasa.....vet dock inte mycket mer om hojen hur de är angående serviceinterval och hk kan dock inte va så många i tanke på hur trött den va, prova den på Owes i Olofström bor du nära Olofström stick ditt och testa själv kan ju va värt om du har planer på en sådan

Har aldrig kört någon själv. Men av vad jag läst av killar som kör dom i usa, så kommer dom med mager bestyckning och så har dom ju katalysator i ljudämparen. Så med rätt bestyckning och en annan ljuddämpare så blir dom lite piggare.

Men i mina ögon är det här ingen motard, samma med ktm lc4 och honda xr. Det där är tunga trötta "gatmotarder" som är gjorda för att köras på gatan.
En super motard är en lätt hoj med relativt bra med effekt. Typ Honda crf 450, Husqvarna TC eller SMR 450,510,570 Ktm SX SMR 450 525

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing