Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har fått en annans tröja. Fler heter vad du heter och det är en annan persons tröja du fått... vi får hoppas att J.N. hör av sig till dig eller mig så vi kan lösa detta.
Dohh, vad gör min tröja i Ystad???
Det är förbetalning enligt instruktionerna på beställningssidan. Så har du inte betalt, kommer ingen.Jag har fortfarande inte fått någon tröja, eller avi för den delen![]()
Får bli lelleträffen utan tröja![]()
Retorisk fråga? Den har skickats fel såklart.Dohh, vad gör min tröja i Ystad???
Det är förbetalning enligt instruktionerna på beställningssidan. Så har du inte betalt, kommer ingen.
Jag har betalt. Vill bara ha det klargjort.. Tro fan att jag inte skulle klaga annars![]()
Skicka tröjan till J.N. så får du ersättning. Vi får ser till att din tröja kommer fram eller trycks på nytt. Det kommer lösa sig.Och vad gör min tröja nån annanstans än här? Nästa fråga, Vad håller personen på med som har min tröja!?
Om du läser här så Står det Pimme som nick, och Organdonator som slogan. Ej att förknippas med användaren på SH med nicket Pimme! PMa mig om du fått en tröja med nicket Pimme!!!!!!!!
Skicka tröjan till J.N. så får du ersättning. Vi får ser till att din tröja kommer fram eller trycks på nytt. Det kommer lösa sig.
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |