no_brakes
Sökande
Hej! Har så gott som bestämt mig för en zx9r och står och väljer mellan ett par stycken. Grejen är att ingen är jätte nära hemma så jag kan inte åka runt och kolla på alla.
En grön 98a på ca 3700mil.
-skeva skivor fram, kostnad?
+ reg som 37kw, billigare försäkring?
+ slipon och lite andra extrabitar
Denna har jag tittat på. Fin i skicket och känns bra förutom frambromsen som pulsar.
En grön 98 5500mil
-miltalet?
+reg som 55kw, också ok försäkring? eller gör dessa siffror ingen skillnad?
+slipon
En blå 98a ca 4000mil.
+Helsystem akra.
-orginalsystemet saknas.
-dåligt däck fram.
En blå 99a ca 3400mil.
+Allt verkar bra!! Ska vara extra fin i skicket.
-Inget extra
Alla ligger ungefär samma i pris den sista är ca 3-4000 dyrare än de andra.
Alla ska vara om man får tro på säljarna i ungefär samma skick. Förutom den sista som ska vara extra fin.
Så jag undrar är t.ex. miltalet på ca 2000mil mellan den som gått kortast och längst någon fara? Har ju även tänkt att använda den någon bandag då och då.
Har det någon betydelse för försäkringen om de är registrerade som t.ex 55kw eller fulleffekt? Eller kommer alla kosta samma ändå?
Samt tips på vilken ni hade börjat kika på?
En grön 98a på ca 3700mil.
-skeva skivor fram, kostnad?
+ reg som 37kw, billigare försäkring?
+ slipon och lite andra extrabitar
Denna har jag tittat på. Fin i skicket och känns bra förutom frambromsen som pulsar.
En grön 98 5500mil
-miltalet?
+reg som 55kw, också ok försäkring? eller gör dessa siffror ingen skillnad?
+slipon
En blå 98a ca 4000mil.
+Helsystem akra.
-orginalsystemet saknas.
-dåligt däck fram.
En blå 99a ca 3400mil.
+Allt verkar bra!! Ska vara extra fin i skicket.
-Inget extra
Alla ligger ungefär samma i pris den sista är ca 3-4000 dyrare än de andra.
Alla ska vara om man får tro på säljarna i ungefär samma skick. Förutom den sista som ska vara extra fin.
Så jag undrar är t.ex. miltalet på ca 2000mil mellan den som gått kortast och längst någon fara? Har ju även tänkt att använda den någon bandag då och då.
Har det någon betydelse för försäkringen om de är registrerade som t.ex 55kw eller fulleffekt? Eller kommer alla kosta samma ändå?
Samt tips på vilken ni hade börjat kika på?