Generix
Ny medlem
Hadde tänkt mig att köpa en Yamaha wr 400 99 i morrn... Jag har varigt runt och tittat/provkört på många liknande motorcyklar som tex:husaberg 400 FE, Honda xr 400, suzuki dr 350... Dessa motorcyklar värkar vara helt ok (kanske något tungt utrustade) Men jag har alltid velat ha em yamha pga många anledningar. Jag kommer att köra gata,cross,enduro
Har alldrig ägt någon yamha själv dock..
Jag har fått tag i en Yamaha wr 400 1999 men enduro OCH motardfälgar.. Den är lv-reggad (ett krav från mig) men har en skuren motor... (vet inte hur allvarligt) förmodligen bara kolv som har tagigt stryk.. men man vet ju inte
Säljaren vill ha 30 papp för hojen med extra delar som tec ny kolv och cylinder plus hela motard utrustningen (dvs fälgar , lampor, skivor och diverse extra saker) Den är VÄLLDIGT fin till i skicket på utsidan... Går det som jag hoppas så behöver jag inte köpa något nytt till den förutom kanske en vattenpump..
Vad hadde ni gjort? tycker ni att detta låter bra och vettigt? Tacksamm för ALLA svar som tänkas kan 

Har alldrig ägt någon yamha själv dock..

Säljaren vill ha 30 papp för hojen med extra delar som tec ny kolv och cylinder plus hela motard utrustningen (dvs fälgar , lampor, skivor och diverse extra saker) Den är VÄLLDIGT fin till i skicket på utsidan... Går det som jag hoppas så behöver jag inte köpa något nytt till den förutom kanske en vattenpump..

Last edited: