Är det någon som har koll på vilken sladd man ska klippa av för att man inte ska få felkoder efter ha kopplat ur avgasservot på en gsxr 1000 k7a? Jag har för mig att det ska vara den svartvita med gröna prickar på men vågar inte chansa 
Problemet är att hojen går inte som den ska efter 10 000 varv, det är som om den inte vill varva något mer.
Vad jag vet så kopplade den tidigare ägaren ur avgasservot men inte klippt av sladden till ecu:n. Jag var i garaget tidigare idag och kollade men kunde inte se någon sladd som fattades eller vad avklippt. Men det knepiga är att den ger inga felkoder förutom att fi lampan börjar lysa. Om jag byglar kontakten under sadeln så får jag inte fram nåt. Min teori är att den iaf ger felkod och stryper motorn.
Förövrigt så har jag kollat så att avgasspjället är öppet och har även najjat fast fanskapet.
Sen undrar jag vad för symptom det blir om batteriet har 7ah när hojen ska ha 10 ah? Eller spelar det ingen roll?
Tacksam för all hjälp jag kan få!
Mvh Oskar

Problemet är att hojen går inte som den ska efter 10 000 varv, det är som om den inte vill varva något mer.
Vad jag vet så kopplade den tidigare ägaren ur avgasservot men inte klippt av sladden till ecu:n. Jag var i garaget tidigare idag och kollade men kunde inte se någon sladd som fattades eller vad avklippt. Men det knepiga är att den ger inga felkoder förutom att fi lampan börjar lysa. Om jag byglar kontakten under sadeln så får jag inte fram nåt. Min teori är att den iaf ger felkod och stryper motorn.
Förövrigt så har jag kollat så att avgasspjället är öppet och har även najjat fast fanskapet.
Sen undrar jag vad för symptom det blir om batteriet har 7ah när hojen ska ha 10 ah? Eller spelar det ingen roll?
Tacksam för all hjälp jag kan få!
Mvh Oskar