Frågor angående Berik Textiljacka 5968

Hej Både jackan och byxan är riktigt bra, inte alls samma kvalitet och samma glid tid som ett skinn ställ men så nära du akn komma med textil om du bortser hi-art! Jag skulle helt klar rekomendera dig att köpa det, har många nöjda kunder som köpt det så vitt jag vet!

Berik är ju trots allt ett ganska stort märke men inte ett textil märke.

Lika med arlen ness som tillverkas i samma fabrik som berik, den textil jackan är också riktigt bra och årets modell är ganska poppis också... Den röd/vit/svarta jackan!

Hej Både jackan och byxan är riktigt bra, inte alls samma kvalitet och samma glid tid som ett skinn ställ men så nära du akn komma med textil om du bortser hi-art! Jag skulle helt klar rekomendera dig att köpa det, har många nöjda kunder som köpt det så vitt jag vet!

Berik är ju trots allt ett ganska stort märke men inte ett textil märke.

Lika med arlen ness som tillverkas i samma fabrik som berik, den textil jackan är också riktigt bra och årets modell är ganska poppis också... Den röd/vit/svarta jackan!

Man tackar! Själv så har jag redan handlat och jag är nöjd, visst så saknar jag nån justering för att "dra fast" armbågsskydden, du sitter inte så tajt som jag hade velat.

I övrigt är jag nöjd, funkar även kalas i regn, när de andra med skinnställ fick känna sig som svampar så vad jag helt torr :)

Låter bra=) Du kan ju alltid lösa det med armbåg skydden men egna fiffiga lösningar....

Kul att höra att du är nöjd, nöjda kunder tycker man alltid om även om du inte va min kund ifråga...:tummenupp

Låter bra=) Du kan ju alltid lösa det med armbåg skydden men egna fiffiga lösningar....

Kul att höra att du är nöjd, nöjda kunder tycker man alltid om även om du inte va min kund ifråga...:tummenupp

Visst är det så ;)

Jag ska se om jag kan hitta på nått, annars kommer jag att bli lite outlaw och köra utan dessa ..

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!