Frågesport!

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Gör en egen frågetävling och posta den här!
Det måste finnas massor av udda kunskap på detta forum som man kan göra en rolig frågetävling om. Det finns ett flertal sidor på internet där man kan göra detta och jag vet inte vilken som är bäst. Den som jag använde (se länk nedan) verkar dock fungera bra.

Jag börjar med en quiz om astronomi.
Jag gjorde även en quiz om elkraft som jag postade i en annan tråd för ett tag sedan. Testa den också om du inte redan gjort det!

Den där var ju fan svår :tungan....
Nästan ingen sån astronomi som jag läst
på naturvetenskapen eller fysiken :huvet

Jaa, nu är jag ju ingen stjärna (:rolleyes:) på astrologi, men gemene man borde väl få mer än 4 rätt om testet ska kallas 'Väldigt grundläggande'..? Jag tyckte det var svårt..! :näsblod

Jaa, nu är jag ju ingen stjärna (:rolleyes:) på astrologi, men gemene man borde väl få mer än 4 rätt om testet ska kallas 'Väldigt grundläggande'..? Jag tyckte det var svårt..! :näsblod
Om du inte vet skillnaden mellan astronomi och astrologi så ska du nog vara glad att du fick fyra rätt. :hihi Om man är lite intresserad av ämnet så är det nog inga problem att få minst 15 rätt.

Gör era egna tester nu ffs! Annars försvinner denna tråd i cyberrymden!

Om du inte vet skillnaden mellan astronomi och astrologi så ska du nog vara glad att du fick fyra rätt. :hihi Om man är lite intresserad av ämnet så är det nog inga problem att få minst 15 rätt.

Gör era egna tester nu ffs! Annars försvinner denna tråd i cyberrymden!

Meeh..! :huvet

:gnissla

Totalt omöjligt. Alla frågor var i stil med Hur många bultar finns det i ölandsbron?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg