frågesport!!! (rörken 18/8)

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
vad föreställer detta o vem är det som kör ?

/z - en som sov 3,5 timme igår natt o ska sova mera inatt så inga bilder inatt.. det får bli morgondagens/kvällens njutning det ;P
gonatt på er alla! o tack för en trevlig kväll... fast man ändå fick äta _ENSAM_ på mAx ... *snyft*
 

Bifogat

  • resize of p1010041.jpg
    resize of p1010041.jpg
    24.9 KB · Visningar: 176
zeal skrev:
vad föreställer detta o vem är det som kör ?

/z - en som sov 3,5 timme igår natt o ska sova mera inatt så inga bilder inatt.. det får bli morgondagens/kvällens njutning det ;P
gonatt på er alla! o tack för en trevlig kväll... fast man ändå fick äta _ENSAM_ på mAx ... *snyft*

VA?! Ensam!
Jag vet 2 som ska med till MAX nästa måndag ivf.. (för vi är lediga på tissdagen) :tummenupp
 
Re: Re: frågesport!!! (rörken 18/8)

Tinatjejen skrev:
VA?! Ensam!
Jag vet 2 som ska med till MAX nästa måndag ivf.. (för vi är lediga på tissdagen) :tummenupp

jaså, så bra! så får man liite sällsis iaf *s*
/z
 
Re: Re: Re: frågesport!!! (rörken 18/8)

zeal skrev:
jaså, så bra! så får man liite sällsis iaf *s*
/z

Hade jag kunnat så hade ja ju gärna zealskapat med er hela säsongen men handledarknix, långt avstånd till hemmet och en viss övningskörningsskylt har satt stopp för det :(
 
ja men det måste ju vara jag...... som fått lite eld i baken .....

Förresten vet jag att det var fler som for till MAX, men de kom nog lite senare än dig Sälen! Själv for jag dock hem och la mig på kudden, är ändå trött idag!
 
Bluegreengrey skrev:
ja men det måste ju vara jag...... som fått lite eld i baken .....

Förresten vet jag att det var fler som for till MAX, men de kom nog lite senare än dig Sälen! Själv for jag dock hem och la mig på kudden, är ändå trött idag!

jo, kunde gissa att det var flera som åkte dit..
men pga att jag var så trött så hamnade jag nog mellan 2 grupper.. blåbär och nattugglorna..
hann inte upp blåbären på väg till max. eller så var det så att dom inte stannade vid det självklara stoppet efter rörken..
gick väldigt lungt hem .. särskilt förbi vägbygget efter långa jälllarakan där fabror grön hade maskerat sig till höger i buskarna.. men deras reflexer hade dom glömt att maskera.. så man såg dom rätt bra ;p hihi


/z
 
zeal skrev:
jo, kunde gissa att det var flera som åkte dit..
men pga att jag var så trött så hamnade jag nog mellan 2 grupper.. blåbär och nattugglorna..
hann inte upp blåbären på väg till max. eller så var det så att dom inte stannade vid det självklara stoppet efter rörken..
gick väldigt lungt hem .. särskilt förbi vägbygget efter långa jälllarakan där fabror grön hade maskerat sig till höger i buskarna.. men deras reflexer hade dom glömt att maskera.. så man såg dom rätt bra ;p hihi


/z

Lyssna På vad Zälen säger!!! :whip
Självklara stoppet är MAX och ej MC Donanka!!!!Heja Zeal!!! :bow
 
kortstubina skrev:
Lyssna På vad Zälen säger!!! :whip
Självklara stoppet är MAX och ej MC Donanka!!!!Heja Zeal!!! :bow

:rodnar såklart att det är max..


ang. bilden.. det är ifrån dom dära mortarderna :7peta ..
dom kör såå fort så man inte hinner se dom. ;P
dessutom vågar några köra _utan_ lyse :skrämd :skrämd
läskigt värre..

/z
 
zeal skrev:
:rodnar såklart att det är max..


ang. bilden.. det är ifrån dom dära mortarderna :7peta ..
dom kör såå fort så man inte hinner se dom. ;P
dessutom vågar några köra _utan_ lyse :skrämd :skrämd
läskigt värre..

/z
Det är ALLTID mAx efter Rörken!!! :fakta

Och det var liiite mörkt där, sista passet. Utan lyse... :skrämd :D
 
zeal skrev:
:rodnar såklart att det är max..


ang. bilden.. det är ifrån dom dära mortarderna :7peta ..
dom kör såå fort så man inte hinner se dom. ;P
dessutom vågar några köra _utan_ lyse :skrämd :skrämd
läskigt värre..

/z

Sista motardpasset var det fortfarande ljust ute - tillräckligt för att det ska vara lättare att köra utan lyse, än med. Bankännedom (tusenvarvsklubben), ledsyn och dödräkning är allt som krävs.

Becksvart och dimma, då blir det verkligen sport...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top