Frågan som alla tänker men ingen vågar ställa. VEM ÄR SNABBAST PÅ SPORTHOJ.COM???

Förmodligen nån som inte åker 600, för de är tokslöa och går jättejättesakta.

Det har putsats en aning sen sist men långt ifrån tillräckligt.

Anderstorp: 1.38,8
Falken: 47,9

Swedie, Spyan, Robban Augustsson & Oscar Håkansson var riktigt snabba på Anderstorp senast så dom ligger bra till bland dom som är aktiva här...

De flesta som rejsar finns reggade här, men bland dom RIKTIGT snabba är det få (inga?) som är aktiva. Papunen och Zuber skriver några rader ibland.

Men bland oss andra medelmåttor så får vi väl avgöra saken genom att droppa några varvtider så lär det väl ge sig ;)

Anderstorp: 1.39,1
Gälleråsen: 1.09,6
Falken: 48,1
Knudan: 1.03,9

Swedie har så vitt jag vet varit några tiondelar eller fem snabbare på alla dessa banor :mad:

Detta kan ju diskuteras och ljugas om i evigheter men det allra viktigaste är ju vem som SER snabbast ut......Han får alla:tuttar Behöver inte vara på bana, kan med fördel avgöras vid mcDonalds eller liknande..

Men frågan är ju.. Har ni luvtröjja? ett klart måste för att se snabb ut! :fakta

Jag e kass, men jag ser snabb ut. Ivarje fall utanför sibylla:yoparty

O i sängen:tuttar

Alexander Lundh är snabb som artan! :D

Även min kära vän, Carl-Erik Sjöholm AKA meccan^^

Menar du bland aktiva medlemmar?

Lindström har väl visat sig här nån gång, han kör ju inte jättesakta.

Fast RR är ju en materialsport :rolleyes:

Skitsamma hur bra grejer du har, om du inte är snabb nog och har rätt talang. Kan du bara lägga ner...kolla bara Sete Gibernau :va som fick Doohans 500:a när han krashade och la av...och blev inte ens snabbaste Honda t.o.m en satelit-honda var snabbare sammandraget -99. Detta var trots Crivilles protester om att han ville ha den bästa hojen från Honda. Men criville vann ju trots att det fanns en hoj som var snabbare. Självklart är det till viss del en material sport. Sätt Rossi på en Aprilia RS250 och han skulle nog leka skiten av oss allra flesta på SB:ar:arsele Skitsamma hur fort våra hojar går, det är när det svänger det blåser till och man blir passerad på utsidan:huvet

Roligt kille, skrattar så jag dör....

Vad har du Långsam-som-fan-spygrön? Även om inte Jörgen bryr sig så blir iaf jag förbannad. Häftiga killen bakom tangentbordet...pyttsan

Vad är problemet?

Jag skojade lite med Jörgen. Alla vet ju att han som SHs husbög liksom..

:7peta Menade absolut inget illa.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back