Frågan som alla tänker men ingen vågar ställa. VEM ÄR SNABBAST PÅ SPORTHOJ.COM???

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Vem åker fortast på bana...Jag vet att Swedie åker.Men e han snabbast? Såg en film där RR-Larson körde på gotland ring. Det såg ju inte ut som hans första repa heller.

Men det finns väl fler...Vem e snabbast?

Vem åker fortast på bana...Jag vet att Swedie åker.Men e han snabbast? Såg en film där RR-Larson körde på gotland ring. Det såg ju inte ut som hans första repa heller.

Men det finns väl fler...Vem e snabbast?

Jag är lätt sämst!!!!!

Menar du bland aktiva medlemmar?

Lindström har väl visat sig här nån gång, han kör ju inte jättesakta.

Fast RR är ju en materialsport :rolleyes:

Ja, det lär ju bli nån av boyzen på Racingsidorna.

Har inte Rossi nåt användarkonto här? Han skulle väl iaf vara BLAND de snabbare :hihi

Ja, det lär ju bli nån av boyzen på Racingsidorna.

Har inte Rossi nåt användarkonto här? Han skulle väl iaf vara BLAND de snabbare :hihi

En av de snabbare absolut, men hade Casey Stoner haft konto så... Men som någon sade, det är ju en materialsport!!! :D :D :D :D

En av de snabbare absolut, men hade Casey Stoner haft konto så... Men som någon sade, det är ju en materialsport!!! :D :D :D :D

Ja visst. Se de hemsnickrade slädarna från Bologna.. de har väl nitrometan i tanken så som de går!
Alla tror de går så fantastiskt JUST för att de heter Ducati..men men en dag kommer sanningen fram.
Sen kryper de samtidigt hos FISA´s tekniska organisation med Flammini i spetsen och gnäller om 1200 cc för egen del... det är ju sååå synd om dem nu! :D

Last edited:
De flesta som rejsar finns reggade här, men bland dom RIKTIGT snabba är det få (inga?) som är aktiva. Papunen och Zuber skriver några rader ibland.

Men bland oss andra medelmåttor så får vi väl avgöra saken genom att droppa några varvtider så lär det väl ge sig ;)

Anderstorp: 1.39,1
Gälleråsen: 1.09,6
Falken: 48,1
Knudan: 1.03,9

Swedie har så vitt jag vet varit några tiondelar eller fem snabbare på alla dessa banor :mad:

De flesta som rejsar finns reggade här, men bland dom RIKTIGT snabba är det få (inga?) som är aktiva. Papunen och Zuber skriver några rader ibland.

Men bland oss andra medelmåttor så får vi väl avgöra saken genom att droppa några varvtider så lär det väl ge sig ;)

Anderstorp: 1.39,1
Gälleråsen: 1.09,6
Falken: 48,1
Knudan: 1.03,9

Swedie har så vitt jag vet varit några tiondelar eller fem snabbare på alla dessa banor :mad:

http://www.sporthoj.com/forum/member...getinfo&u=1434 är inloggad just nu :D

Jag vet inte vem som ar snabbast men jag vet att jag inte ar snabbast (møjligtvis den samsta) men jag har det roligt på hojen iaf....

Min kärring säger att jag är den "snabbaste" hittills....e det bra :va

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...