Fråga till medlemmar om träffar

Swedie skrev:
2416402 Forumen syns under Träffar, och syns inte på första forumlistningen. Så det är nog ingen fara att det blir för mycket.

Nä var inte så jag menade utan att man skulle byta ut alla "hojklubbsforum" som ligger under förstasidan idag mot träffforummen för olika delar av landet.. Hojklubbsforumen kunde ju rymmas under en egen kategori istället då dom är till för en betydligt mindre del användare än allmänna träffforum..

Möjligen att om det redan finns ett officiellt forum för ett visst län, så kan ju det länet bara agera vidarbefodring dit istället.

hmm, jag råka ha förträngt det. men jag tror det får avvakta till nästa års säsong... kommer bli för dött annars.

Hejsan,

Fick tipset att dela upp forumet om träffar i landet till länsbaserat. Skulle det vara en bra funktion?

Ja! Go go go! :) Jag tror det skulle gynna träffandet på respektive ort. Det blir för mycket jidder med ex. en Stockholmstråd, träffarna konkurrerar ut varandra när det är en stor träff på gång.

2869283 Ja! Go go go! :) Jag tror det skulle gynna träffandet på respektive ort. Det blir för mycket jidder med ex. en Stockholmstråd, träffarna konkurrerar ut varandra när det är en stor träff på gång.
problemet är att det redan är en hiskeligt många klubbforum redan.

problemet är att det redan är en hiskeligt många klubbforum redan.

Ok, men du, skapa en Stockholmsgrupp under klubbarna då så blir jag nöjd! Skrivs inget i den.. så är det bara att plocka bort den sen?

2869306 Ok, men du, skapa en Stockholmsgrupp under klubbarna då så blir jag nöjd! Skrivs inget i den.. så är det bara att plocka bort den sen?
Okej :) Nu är forumet startat. Vanligen har jag krav på minst 20 aktiva medlemmar. I detta fallet är det nog inga problem som helst att uppnå till.

http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=82

Enda negativa är att för varje "klubbforum" så minskar aktiviteten i forumet för träffar i landet.

Startade en tråd att säga hej i! Så vi kan räkna antalet "medlemmar".

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...