Fråga till er på sporthoj??

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
ja beställde en tröjja för ett ganska bra tag sen, å för 2 veckor sen så stod de här på internet att de skulle komma förra veckan?? ja e' mest nyfiken om de kommer eller hur de blir.. var ju längesen man beställde å man har ej fått någon information.. man börjar ju undra när man betalat å allt??? hoppas nån kan ge mig ett vettigt svar.. mvh Drufus:va

Jag fick också vänta lite på min tröja i somras men den kom så fint hem i postlådan efter några veckor,,,,,,,, har du bokat efter ordning så kan du ju kolla om den är beställd, jag har för mej att man kan kolla på nått vis, annars kan du ju alltid fråga Swedie han vet säkrt hur det ligger till.

Tryckeriet fick inte tröjorna som planerat förra veckan. Sorry för de dåliga uppdateringarna... men .. "så här är det"... är min ursäkt och erfarenhet med dessa förbenade tröjor :tungan

Ska på dom imorgon och se till att de är färdiga på onsdag, så jag kan skicka ut några innan helgen.

Menar inget illa men är det inte läge att byta tryckeri?
Om inte minnet sviker mig så har det varit otaliga förseningar nästan varenda tröjomgång sedan starten :)

Kanske inte lätt å byta tbara sådär om man har en bra deal med ett speciellt tryckeri.
Inte alla tryckerier/tryckare som bryter arbetet/jobbar extra för att köra en liten serie tröjor... Skulle jag gissa.

ok, tackar, då vet man lite iaf.. man undrar ju ibland, men då e' de lugnt ju.. Väntar så snällt på den då så man kan joina gänget på riktigt då ju..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT