Nyteknik
Bannad
Jag deltog i licenskursen i helgen och vill gärna vara med på träningen imorgon. Går det att lösa trots att jag varken har hunnit betala licensen eller medlemsavgiften till LMS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teddy skrev:Ja, om du piper iväg till OK, hyr det där släpet, hämtar upp mig och åker till Linköping imorgon eftermiddag så ska du nog se att det löser sig![]()
Nyteknik skrev:Jag deltog i licenskursen i helgen och vill gärna vara med på träningen imorgon. Går det att lösa trots att jag varken har hunnit betala licensen eller medlemsavgiften till LMS?
Swedie skrev:Det här med försäkran om man skadar sig... det går ju ändå på den allmänna försäkringen!?
Swedie skrev:Det här med försäkran om man skadar sig... det går ju ändå på den allmänna försäkringen!?
Swedie skrev:Jag vet inte vad jag jiddrar om.
Hade nått med o göra om jag kraschar på bana, stukar foten... åker hem.. och åker till sjukan. Så är det ju jag som betalar de där 100-200kr för läkarbesöket.
äh, jag är vimsig. Det som menas är väl när man bryter ben o inte kan ta sig från banan själv och då åker ambulans in till sjukan för att sys ihop. Eller i utlandet ...
Måste alltså vara under en tävling .. öh.
/på knark o fattar inte ens vad jag frågar
Nyteknik skrev:Jag deltog i licenskursen i helgen och vill gärna vara med på träningen imorgon. Går det att lösa trots att jag varken har hunnit betala licensen eller medlemsavgiften till LMS?
Swedie skrev:...Hade nått med o göra om jag kraschar på bana, stukar foten... åker hem.. och åker till sjukan. Så är det ju jag som betalar de där 100-200kr för läkarbesöket.
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |