Tjena, funderar på att inskaffa en retta.. en -98 så nu undrar jag om det finns en massa banrsjukdommar på den.. så man bör kolla på en 99 istället eller är det en ok hoj?
Lägg gärna upp nått reportage från nån tidning typ Bike... om ni har det..!!
Lägg gärna upp nått reportage från nån tidning typ Bike... om ni har det..!!