GsxrAbuser
Drygast i stan!
Inte i magen..... utan till min nyinköpta gasol grill. 
Har en flaska som jag har använt till min svets(ganska liten tub).
Det är lite svetsgas kvar i den. Kan jag be dom att tömma ut gasen och fylla i gasol? tuben är ca 50cm hög om det spelar någon roll det vet jag inte.
Kom igen nu alla grill kungar, hoppas någon vet.
/mvh Jonas
Har en flaska som jag har använt till min svets(ganska liten tub).
Det är lite svetsgas kvar i den. Kan jag be dom att tömma ut gasen och fylla i gasol? tuben är ca 50cm hög om det spelar någon roll det vet jag inte.
Kom igen nu alla grill kungar, hoppas någon vet.
/mvh Jonas
