Fråga ang REMUS helsystem

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
måste fråga om någon vet om det sitter remus som orginal på suzuki gsxr1100w från -94?

Va Fan!!!!!!

är det inte någon som vet detta????? konstigt i sånna fall!!!!!

de enda ja vet e att systemen till bilar låter för jävla gött å kan tänka mej att dom gör de på mc me!!

tjenare! ja jag köpte den nyrligen och killen sa att det var orginal men jag tror inte det men nu sitter det V&H på och den sjunger fint men man vill ju veta säkert om det är orginal för jag tror inte jag får bes med det som sitter på nu så jag är tacksam för alla svar även teorier

korpe skrev:
tjenare! ja jag köpte den nyrligen och killen sa att det var orginal men jag tror inte det men nu sitter det V&H på och den sjunger fint men man vill ju veta säkert om det är orginal för jag tror inte jag får bes med det som sitter på nu så jag är tacksam för alla svar även teorier

Sitter det ett V&H på som han sa sitter som orginal?
Det låter konstigt.
Besiktningen bryr sig inte om det är orginal eller inte, dom kollar bara att ljudnivån inte är för hög.
Om du tror att den inte kommer gå igenom besiktningen så går det ju alltid att trycka i en "diskboll".

Remus Orginal på gsxr1100?

Nä på suzukis hojar sitter det ett suzuki avgassystem orginal.

näje grabbar nu har ni missuppfattat mig det sitter V&H på nu men han sa att remuset var orginal systemet som jag fick med remuset är ett helsystem ursäkta om det var lite luddigt hehe

Nej, det bore man veta om det skule vara så. Fick du med ett 4-1 eller 4-1-2? Original sitter det ett 4-1-2 i blytungt material. Det står även Suxuki på originalgrejorna.

Då är det inte original. Har dessutom extremt svårt att tänka mig att en österrikisk firma skulle tillverka avgasystem till Suzuki när de har ett sånt intimt samarbete med Yoshimura.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!