Fråga ang KTM/Husaberg instrumentering

Och så kan man ha en cykeldator. Det är lagligt bara man ordnar med ljus så att det går att se hur fort man kör på natten. :). Några modeller har en liten brytare för att ändra hjulstorlek.

Monobike skrev:
2429787 Jag var i samma sits för ett litet tag sen, då blev det en sån här:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=130216
Riktigt schysst! Grymt med temperaturmätaren där och varvräknare har man ju ingen heller. Snygg var den ju dessutom, kanske satsade man på fel instrumet. :tungan

Eyeflow skrev:
2429801 Och så kan man ha en cykeldator. Det är lagligt bara man ordnar med ljus så att det går att se hur fort man kör på natten. :). Några modeller har en liten brytare för att ändra hjulstorlek.
Tyvär, 99 och frammåt måste instrumentet vara CE märkt. och det vet jag ingen cykeldator som är.

Last edited:
Kollade upp priset idag på 54814069000 (mätaren) och nu ligger det på 2059:-. Ingen dålig höjning:gnissla

Blir väl och försöka "fynda" på ebay...

köpte själv för 700kr. Den lilla svarta 05-06 med knappar på fronten. Den "gamla" digitala 03-04 kostar dock en bit över 2000kr

GRATTIS !

Den större till 03-04 kostar knappt 2000 (intressant att den för 21" är billigare :va ) och den nya lilla kostar knappt 1900 (där är den för 21" dyrare). Allt enligt Karlströms

GRATTIS !

Den större till 03-04 kostar knappt 2000 (intressant att den för 21" är billigare :va ) och den nya lilla kostar knappt 1900 (där är den för 21" dyrare). Allt enligt Karlströms

Då måste jag fått den för fel pris. Har alla kvitton hemma i Sverige tyvär annars hade jag kunnat visa er. Mätaren kostade som sagt runt 700kr plus lite smågrejer som plastfästet, några bussningar osv så blev det kanske en hundralapp till. Rätt säker på priset.

Back