Fråga ang. gsxr 1000 mirror block off´s

streetgixxer

FSRacing Supermoto/Trial
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
KTM 500 SM -12,Orion 125cc fiddy -09
tjabba, ja har hittat ett par blinkers som ska sitta på istället för backspeglarna på min gsxr 1000 k8, men nu kom de kluriga som ja hoppas någon kan svara på..

dessa blinkers passar gsxr 1000 årsmod 05-06, samt gsxr 600 750 06-07.
kan dom passa till min hojj oxå. eftersom 07:an är nästan helt identisk gällande delar, kåpor mm

eller ännu bättre om någon vet nån svensk återförsäljare som har sådant till min båge?! jag har ej hittat någe,, hare gutt mvh

Ja det är samma så det passar....

Men tänkt dig för innan du sätter på dom kan vara kanska bra att ha backspeglar spec på gruppkörningar har själv kört utan speglar men känns inte spec säkert när man kör i grupp...
Men jag vet inte om det är jag som är mesig som inte vill ha ett framhjul i nacken i 200 blås eller om det är vi som helt enkelt kör som svin...

bra tack för svaren..

jag har skickat iväg ett mail till nilssonsmc o kollat,

men om du är säker på att dom passar så kör ja på de, dom kostar bara 200 riksdaler så ja provar,.
o de e inte mesigt att ha backspeglar ja älskar dom, men ja kör mer själv så dom behövs ikke lika mkt,:D

Ja om du ändå brukar köra själv så funkar det ju att köra utan speglar, speglar är ju faktist inte så jätte snyggt sen går dom ändå bara sönder när man vurpar :)

haha helt rätt.

aja nu beställde ja dom iaf, ja fråga säljaren men han påstod att dom inte passar 08:orna men vafan 235:- e inte så mkt, dom kanske kommer till användning till någe annat.:tummenupp:D

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back