Fräsigaste trådlösa telefonen?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag behöver en ny trådlös hemtelefon, har tidigare haft Siemens och varit nöjd varför det känns intressant nu också.
Den ska ha färgdisplay, vara ganska liten, lättbegripliga menyer, stilig osv.
Kan det här vara något?

Siemens Gigaset SL560
sl560.jpg

Fan vad manligt. Grundlig marknadssondering inför varje köp av teknikpryl. Ok om man ska köpa en ny TV, men en telefon för 1000.- ?

Alla telefoner går att snacka i. Gå ner och köp nåt som du tycker är snyggt :)
Den där blir säkert kanon.

Jag behöver en ny trådlös hemtelefon, har tidigare haft Siemens och varit nöjd varför det känns intressant nu också.
Kan det här vara något?

Siemens Gigaset SL560
sl560.jpg

Fan vad manligt. Grundlig marknadssondering inför varje köp av teknikpryl. Ok om man ska köpa en ny TV, men en telefon för 1000.- ?

Alla telefoner går att snacka i. Gå ner och köp nåt som du tycker är snyggt :)
Den där blir säkert kanon.

Fast efter lite surfande har jag kommit fram till att alla inte alls går att snacka i, snacka IP-telefoni i.
Alltså behöver jag en sådan, IP verkar bra. :banana
Skype, det är IP eller?

Kan det här vara något?

Siemens Gigaset SL560
sl560.jpg

Den har jag, tycker den funkar bra. Det enda jag har att klaga över är att man kan inte se mottagna samtal.
Annars så säger jag spring och köp!

Ahh, men tyyp vilken toaborste ska jag köpa dårå?
vipp11stor%20stainless.jpg

Eller
imgMvipp11_blackalu%20stor.jpg

Last edited:
Det du behöver är nya jeans, avskaffad ansiktsbehåring och... äh... hela du behöver bytas.

Ja, men jag behöver inte fråga hela jävla sporthoj när jag ska köpa en telefonjävel IAF, så jag har kommit en lång bit på väg till självständighet.

Ja, men jag behöver inte fråga hela jävla sporthoj när jag ska köpa en telefonjävel IAF, så jag har kommit en lång bit på väg till självständighet.

Dærimot verkar du behøva skriva i varje tråd på sporthoj - att behøva diskutera med folk 24/7 øver ett forum kan inte vara direkt sjælvsændigt, va?

Hær ær ett hett tips før att komma ifrån ditt beroende:

http://www.filipinaheart.com/

Det var nog den fulaste telefon jag sett. Påminner snarare om något som hör hemma i sängkammaren hos :tuttar
:D

Är du totalt smaklös eller?

Det är en av de snyggaste telefonerna i modern tid och den är dessutom ruskigt bra. Bang&Olufsen är snygg oich funktionell design till ett hurlöst pris dvs en bra produkt om man slipper betala själv. :mattias

Kan det här vara något?

Siemens Gigaset SL560
Den du visar på bilden är inte speciellt liten, men snygg!
Siemens andra telefoner, är mycket mindre! De har även jävligt bra kvalite, finns med färgskärm. Har dessa både hemma o på jobbet. Klarat fritt fall från 4.5meter utan vare sig stänga av sig eller "frysa". Bara att trycka dit plasten igen :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT