Fräsch cbr 125

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
4319140287.jpg

Ombyggd med R modellens kåpor, yoshimura tillbakaflyttade fotpinnar, stålomspunna bromsslangar, 180cc cylinder, större ventiler, vassare kam, mikuni flatslide förgasare, k&n luftfilter, race avgassystem "under seat", framskärm i kolfiber, hårdare framfjädrar, acewell mätare, red bulls 2006 race dekaler, nya däck. Körd c:a 50 mil efter ombyggnad. Underbart ljud.

finns dock ett stort fel på den..... det är fortfarande en 4-taktare :pannkyss

Jag tror att jag kör snabbare än dig (på NS med 180cc ) runt Falken med den där :tummenupp :)

4-taktare är inte så jävla kass som alla påstår. Man slipper att bli förväxlad med en moppe också :tummenupp

:rolleyes:

så ni tror inte att om en honda ns från 86 va lika påkostad som cbren skulle vinna i ett race på den banan??
förmodligen så kommer den inte göra de med mig som förare men om båda kördes av samma förare vilken skulle då vinna???

Last edited:
så ni tror inte att om en honda ns från 86 va lika påkostad som cbren skulle vinna i ett race på den banan??
förmodligen så kommer den inte göra de med mig som förare men om båda kördes av samma förare vilken skulle då vinna???
Det beror på vilken hoj föraren sitter på under loppet.

Jag tror att jag kör snabbare än dig (på NS med 180cc ) runt Falken med den där :tummenupp :)

4-taktare är inte så jävla kass som alla påstår. Man slipper att bli förväxlad med en moppe också :tummenupp

:rolleyes:
Jo, det är sant att det inte låter lika mycket moppe.

Det låter som om farbror Gösta är ute och drar en repa med trädgårdstraktorn istället :pannkyss

Varför har han inte bytt framskivan? Den är ju patetisk om man jämför med restan av utrustningen.
Edit: Hela bromssystemet fram, inte bara skivan

Varför har han inte bytt framskivan? Den är ju patetisk om man jämför med restan av utrustningen.
Edit: Hela bromssystemet fram, inte bara skivan
Om man ska klaga så är det illa att dom har på orginal fälgarna som är breda som cykelhjul. :tungan

hehe va är de för dimensioner på bakdäcket:D
nu kommer jag säkert få höra : öööhh!! de är bättre grepp i dom än i din ns!!!1!!1!1!1

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back