FRÖLUNDA -HiV 71, match 3!!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
NU kanske ni ser hur det skall spelas hockey???Nu är frölunda upp i flytet igen:):)

3-0 står det och HV suger fetpung idag:)

//R

Hv låter frölunda så dom inte sak bli helt knäckta av hv:s dominans!!
sen har ju frölunda ett par matcher till i jkpg så det blir nog svårt för lilla frölunad!! HV BLÅ ÄR DOM BÄSTA!!! :tungan

Tänk, en dag upptäcker ni ljuset:

guld_logga.gif

//jaG

Just återkommit från Scandinavium.

Fortsätter Frölunda spela så här (och domare Andersson åker på semester....) så är guldet i hamn!!

Edit, och ja, Brynäs är helt klart old news.
Eller vad det nu stod.

t-rex skrev:
Just återkommit från Scandinavium.

Fortsätter Frölunda spela så här (och domare Andersson åker på semester....) så är guldet i hamn!!

Edit, och ja, Brynäs är helt klart old news.
Eller vad det nu stod.

Nu ska vi väl inte överdriva här, det blir ju lite fånigt. :rolleyes: Såg matchen på TV och hade puckarna studsat HV:s väg lite mer så hade det varit betydligt jämnare. Nädu...Frölunda kommer få det tuuuuuungt nu nästa två matcher i Kinnarps - du vet väl att HV är obesegrade där under slutspelet.
:yoparty HV var tunga i benen idag men på måndag smäller det i våran egna borg!!!!

Samuel_LJackson skrev:
Nu ska vi väl inte överdriva här, det blir ju lite fånigt. :rolleyes: Såg matchen på TV och hade puckarna studsat HV:s väg lite mer så hade det varit betydligt jämnare. Nädu...Frölunda kommer få det tuuuuuungt nu nästa två matcher i Kinnarps - du vet väl att HV är obesegrade där under slutspelet.
:yoparty HV var tunga i benen idag men på måndag smäller det i våran egna borg!!!!

Om och om.... Frölunda var snabbare, piggare och bättre. I alla lägen. Målvaktsmatchen vann Frölunda överlägset. Visst, HV hade ett stolpskott men mycket mer var det inte.

t-rex skrev:
Om och om.... Frölunda var snabbare, piggare och bättre. I alla lägen. Målvaktsmatchen vann Frölunda överlägset. Visst, HV hade ett stolpskott men mycket mer var det inte.

Givetvis var frölunda det bästa laget ikväll eftersom de vann med 4-1 men det är först till fyra som gäller och ni har bara en hemmamatch kvar - vi har TRE!!! Det är kört för er del så gå hem och lägg dig... :rofl

Samuel_LJackson skrev:
Givetvis var frölunda det bästa laget ikväll eftersom de vann med 4-1 men det är först till fyra som gäller och ni har bara en hemmamatch kvar - vi har TRE!!! Det är kört för er del så gå hem och lägg dig... :rofl

Det är som bekant inte slut förrän den överviktiga kärringen tagit sig ton. Givet det spel Frölunda visade idag hade jag varit nervös om jag hållit på hv... Hur går det, liras det någon Shaking Fredrik i jönköping (lund??) ikväll?

t-rex skrev:
Det är som bekant inte slut förrän den överviktiga kärringen tagit sig ton. Givet det spel Frölunda visade idag hade jag varit nervös om jag hållit på hv... Hur går det, liras det någon Shaking Fredrik i jönköping (lund??) ikväll?

Jag är inte ett dugg nervös, HV har fortfarande greppet om den här matchserien...en (eller möjligtvis) två matcher är allt ni kommer att få.

Ja, tyvärr bor jag i Lund senaste året och nu har jag inte pengar att åka hem o se matchen på ondag heller :huvet :huvet

Tråkigt, eftersom matchserien lär ta slut då...

FRÖLUNDA, FRÖLUNDA, FRÖLUNDA!!! :fyllisar

Nu har de tagit igen missarna från första två matcherna, nu bär det raka vägen till final. Är inte orolig längre "and you can quote me on that...." :arsele

Försökte förklara för någon här på forumet sista matchen när frölunda lät hv vinna, enbart var för att det skulle bli lite spel men han vägrade att lyssna :kocko

men som sagt.. nu är det dags att krossa :lol

FRÖLUNDA!!!!!!!! :4skrika

FRÖÖÖÖLUNDAAAA!!

Gôtt å (nästan) vara Go gubbe idag... :tomten
Riktigt go match i Scandinavium å Frölunda var helt enkelt bättre..
Så fortsätter spelet såhär så ska HV vara oroliga...
Å Jag håller med t-rex att Andersson borde åka på semester...

VI ÄLSKAR VF!!!!
FRÖ-LUND-AAAAA!!!

HA DE GÔTT

vad dom där från Jkpg inte fattar är att frölunda släppte sina 2 första matcher så att det totalt skall spelas 7 matcher så att dom samtidigt kan håva in pengar från alla matcher i Scandinavium:)

//R

*/ ?>
Back