FP voff voff

Ofta en chey som är dyngrak och påväg hem från krogen tar med hunden som skydd mot väldtäktsmän :3freak

Dessutom, hennes hund som var på bilden. Ooh, ser farlig ut :gnissla

Varför är det så att alla brudar som kommer med liknande förslag alltid är så jävla fula?

HanneZ skrev:
2120847 Varför är det så att alla brudar som kommer med liknande förslag alltid är så jävla fula?

Det är dom fula brewdarna som blir politiker. Dom är avunsdsjuka på alla flamsiga bimbos i BB osv så dom måste hävda sig på nått sätt :gnissla

Birgitta Olsson är riktigt vilsen, tror inte ens hon vet att hon är folkpartist.

Paradoxy skrev:
2121418 Min svaga punkt :rolleyes:
Tänkte väl det. Iofs.. Hunden såg ju mest ut som en mindre öltunna och lär inte kunna hoppa så bra. Så, du kanske får akta så den inte biter dig i stortån? :7peta

Det förslaget är t.o.m. mer korkat än muslimernas senaste "egen lag"-förslag.

Man skaffar hund för att man vill ha hund, inte som ett verktyg/vapen.
Det är ingen möbel, utan en levande varelse som måste tas om hand 24 timmar om dygnet.
Det är inget man har i fickan precis, när man ska på krogen.

Dessutom; hur många brudar tar med sin hund på krogen då, där den största risken för övergrepp finns ? (Till å från krogen alltså.)

Bättre med pepparspray, eller andra "döda tingestar" som skydd istället för att ge dom en hund.

Bland de mer puckade förslagen jag hört.

War-psycho skrev:
2121653 Det förslaget är t.o.m. mer korkat än muslimernas senaste "egen lag"-förslag.

Man skaffar hund för att man vill ha hund, inte som ett verktyg/vapen.
Det är ingen möbel, utan en levande varelse som måste tas om hand 24 timmar om dygnet.
Det är inget man har i fickan precis, när man ska på krogen.

Dessutom; hur många brudar tar med sin hund på krogen då, där den största risken för övergrepp finns ? (Till å från krogen alltså.)

Bättre med pepparspray, eller andra "döda tingestar" som skydd istället för att ge dom en hund.

Bland de mer puckade förslagen jag hört.
Gratis grädglass till laktos intoleranta barn? Odla bannaner på antarktis och tillverka isbitar i sahara.

Ne jag håller med en skricker man om djurens rätt nästa sekund gemnställer man dom med pepparspray och tårgas. Kan man inte börja med att tvångskastera våldtäkts män istället? Sen kommer väll fi och tycker vi ska kastrera alla män. :freak

War-psycho skrev:
2121653
Det kanske är en ny affärsidé.. "Hundvakt" istället för/som komplement till garderoben på krogen. "Lämna din hund här! - 25kr."
Iofs.. Det kan ju bli lite jobbigt när nån ska hämta ut hunden sen.. "Nej, jag lovar. Jag lämnade in en Mastiff här.. Chiuauan måste vara nån annans!" :näsblod

Hur hade hon tänkt med dom som inte tål hundar? Ne civil kurage, kastrering, bättre belysning och mer poliser är vad vi behöver och det gäller inte bara det här.

prulle skrev:
2121688 Hur hade hon tänkt med dom som inte tål hundar? Ne civil kurage, kastrering, bättre belysning och mer poliser är vad vi behöver och det gäller inte bara det här.
...snarare bättre poliser, som prioriterar lite bättre.

T.ex. åker på larm om våldtäkt, istället för att skita i det.
(Och sen skylla på resursbrist, trots att två patruller var lediga.)

War-psycho skrev:
2121797 ...snarare bättre poliser, som prioriterar lite bättre.

D.v.s. åker på larm om våldtäkt, istället för att skita i det.
(För att sen skylla på resursbrist, trots att två patruller var lediga.)
Tycker att vi ska ha fler och synligare.

prulle skrev:
2121801 Tycker att vi ska ha fler och synligare.
Spelar ingen roll om man så fördubblar antalet poliser, så länge man "prioriterar" som man gör.

War-psycho skrev:
2112971 När jag jobbade på polisen i mitten av 90-talet så var jag på väg ut till ett närpolisområde.
Min arbetskamrat villa ha snutradion på, så vi hörde ett anrop till det område vi var på väg till.

Det gällde ett lägenhetsbråk, men bilen i det området (enda bilen alltså) tackade nej för deras skift slutade 14:00.
Jag kollade på klockan, då var hon 13.10.

Okej om dom inte vill fylla i papper på övertid, men vad är vitsen att pröjsa dom lön för den sista timmen, om dom ändå inte tänker göra sitt jobb då ?

Vissa yrken bör man ju kunna ställa lite högre krav på ansvarstagande av sina anställda kan man ju tycka.
Man kan ju hoppas att lägenhetsbråket inte fick en allvarlig utgång, under tiden tills nästa skift kunde komma. (Vilket ju lär tagit ett bra tag i så fall.)
Som ett annat exempel.

Våldtäkten i Västerort är ett annat.
(Två lediga patruller, ingen skickades.)

Mr o skrev:
Det är dom fula brewdarna som blir politiker. Dom är avunsdsjuka på alla flamsiga bimbos i BB osv så dom måste hävda sig på nått sätt :gnissla

Jag har svårt att tänka mig att någon skulle vara avundsjuk på brudarna i BB, mer obegåvade människor är svårt att hitta...

Skulle inte förvåna mig om majoriteten av deltagarna i BB lider av ADHD(betendestörning)

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...