Fotpinnebekymmer.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Eller ja, inget bekymmer egentligen. Orka handla igen, liksom.

Bakgrund:
Inhandlade ett par überfeta "Blaueloxiert fussrasten" (se bild) på www.louis.de. När jag gjorde beställningen tänkte jag inte alls på att dessa fotpinnar behöver en "adapter" eller "gelenkkit" (se bild) som det heter på düschk.

Jag kan självfallet göra en beställning till från Tyskland, men, att betala 200 sek i frakt på lite prylar som kostar 200 sek, och dessutom inte väger allt för mycket. Känns lite overkill.

Min fråga är då, någon som vet var man kan köpa dessa "gelenkkit" för att få fotpinnepinnarna att passa?! Jag måste i vilket fall som helst byta ut mina original då de är helt snea. Det verkar inte heller som att originalpinnarna går att "modifiera" på ett enkelt sätt för att få skrotet att passa.

Bilderna visualiserar mina frågeställningar. Hjälp mottages tacksamt!

/H

Last edited:
Louis finns i sverige och säljs här bla av MC-depån i staffanstorp (skåne) dessa skickar dock i hela sverige....

Jag ska eventuellt köpa rejsigare fussrasten till min bettan, då kan vi beställa Gelenk-kit till dig också, puss på räva.

//Anders.

Verdamnte fussraster,dise sind von anfang bis schuls ein komedi gevorden!!

Ich slage vor das du mit der Andres zusammen beställen sollte,deswegen bekomst du die korrekte Louis kvälitet us dem Deutschland.

Diene freund Der Grosse Onkel.

hållundan skrev:
1937946 Eller ja, inget bekymmer egentligen. Orka handla igen, liksom.

Bakgrund:
Inhandlade ett par überfeta "Blaueloxiert fussrasten" (se bild) på www.louis.de. När jag gjorde beställningen tänkte jag inte alls på att dessa fotpinnar behöver en "adapter" eller "gelenkkit" (se bild) som det heter på düschk.

Jag kan självfallet göra en beställning till från Tyskland, men, att betala 200 sek i frakt på lite prylar som kostar 200 sek, och dessutom inte väger allt för mycket. Känns lite overkill.

Min fråga är då, någon som vet var man kan köpa dessa "gelenkkit" för att få fotpinnepinnarna att passa?! Jag måste i vilket fall som helst byta ut mina original då de är helt snea. Det verkar inte heller som att originalpinnarna går att "modifiera" på ett enkelt sätt för att få skrotet att passa.

Bilderna visualiserar mina frågeställningar. Hjälp mottages tacksamt!

/H

Men sen då? Di jävla fussrasten sitter ju inte direkt med bult utan ngn nit-variant. Verrukt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg