Fotpinnar?

Sugen också på dessa till min K5:a :)

Hjälpte brakecleanen inte för hala pinnar? du kan ju köpa endast den delen foten vilar på ifall det är de som är slitna/hala.

Jag har liknande kinapinnar på min hoj och de har hållit för två krascher på samma sida. Dock har triangeln på vänster sida blivit något lite böjd, men inget som stör funktionen.

Har såna på min ZX10:a, lite grövre och tyngre än valtermoto som jag hade tidigare. Men prisvärda, helt klart, se bara till att Loctita dem ordentligt.

Jag köpte någe liknande, och som sagt, på med lite Loctite bara så duger dom säkert vacker :)

Jaså är det du det :), vart ju som sagt lite halt när det kom olja på fotpinnen och man tappar fotfästet. Jag tycker mest att jag får lite jobbig sittställning samt tryck på innerfotpinnen så det är mest därför jag vill köpa nya som har bättre grepp samt så att jag kan flytta bak dom för bekvämare sittställning.

Jaså är det du det :), vart ju som sagt lite halt när det kom olja på fotpinnen och man tappar fotfästet. Jag tycker mest att jag får lite jobbig sittställning samt tryck på innerfotpinnen så det är mest därför jag vill köpa nya som har bättre grepp samt så att jag kan flytta bak dom för bekvämare sittställning.

;) Såg ditt nick när jag lastade och du hade tagit på dig SH tröjan :D
Okej! verkar som det är bra grejer som du länkade till så blir nog ett par sådana efter jag skaffat Laptimer :) har redan racepinnar men mina har inte heller så mycket inställnings möjligheter så jag är sugen på nya.

Måste bara säga tack för tipset, hade kollat in PP-Tuning men dessa är ju typ en tredjedel av priset och verkar funka tillräckligt lika. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman