Foton - Mantorp/Actionpics 4/5-09

Till nästa bandag ska jag vara snabbare (vara i tid) med klä på mig och få fram hojen. Typ nästan alla pass hann jag aldrig ta av mig min jacka...suck.

Betsy ni har en fin hoj, lite rosa stenar och rosa blingbling samt rosa gashandtag på din sida av hojen gör den riktigt grym :D

Last edited:
Till nästa bandag ska jag vara snabbare (vara i tid) med klä på mig och få fram hojen. Typ nästan alla pass hann jag aldrig ta av mig min jacka...suck.

Betsy ni har en fin hoj, lite rosa stenar och rosa blingbling samt rosa gashandtag på din sida av hojen gör den riktigt grym :D

Det skulle jag kunna fixa åt dig Betsy!! Jag har ju vanan inne på rosa bling bling!! :tungan

Visserligen suger mantorp att fota på,men jag brukar iaf få 200-300 helt ok bilder. Jag hade ny hoj som jag inte hunnit sitta på innan 4 maj så jag sket i att fota. Gjorde alla andra samma sak kanske?

Tyckte det fanns lite folk med kameror överallt?

//H

Du är ju för rar! :krama Ska bara ha lite förhandlingar först...
men du, kan du lacka ett par extrafälgar tokråsa??? Du är väl proffs på sånt?

Hehe!! Det är bara positivt med att ha bling bling!! :tuttar

Jo det kan jag nog fixa!! :D Fast proffs är nog synd att kalla mig!! Men skicka mig ett pm vettja med lite info å så!!

Över 100 bilder och man fastnade inte på en enda....

Är man verkligen så snygg så man inte fastnar på bild? :näsblod Blå/vit gixx 750 i snabb grupp.

Letar även efter min depågranne som skulle kränga bromsbelägg till mig, du kan ju höra av dig om du ser det här!

Blå race R1 -00 och en Röd Mv agusta gatreggad...

Över 100 bilder och man fastnade inte på en enda....

Är man verkligen så snygg så man inte fastnar på bild? :näsblod Blå/vit gixx 750 i snabb grupp.

Letar även efter min depågranne som skulle kränga bromsbelägg till mig, du kan ju höra av dig om du ser det här!

Blå race R1 -00 och en Röd Mv agusta gatreggad...

Över 100 bilder.....var hittade du dom?? :confused:

De är inte från den 4/5 utan från "kändisdagen" den 3/5.

Jaha, det förklarar ju ett å ett annat!

Men Vaaaart e bilderna från Måndan då? Det stog ju folk och fotade lite här å var. Vet att jag vart knäppt åtminstone ett gäng gånger!

Hör av er om ni har nåt, skulle uppskattas!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back